nyt initiativ - vi har brug for jeres hjælp

This post was: 
her på bloggen kommer der et nyt månedligt samarbejde mellem Joanna(link) og jeg.
konceptet er, at i kommer med et ord, hvorfra vi så skal inspireres til et outfit, som vi poster på hinandens blogs.! 

det kræver jeres hjælp at komme med nogle ord.
det kan være alt, fra noget med mode at gøre, eller sæsonens tendenser. det kan være en farve, eller et slags tøj. måske endda noget mad... vær kreativ, det udfordrer nemlig os til at være ekstra kreative! :)

jeg glæder mig til at se hvad i kommer op med, 
så joanna og jeg kan komme igang, med dette projekt. som sagt, vil det være 1 gang om måneden. hvor jeg poster et outfit på hendes blog(link), og omvendt. og den eneste måde er hvis i hjælper os, med opfindsomme ord!


SKRIV ORDET I EN KOMMENTAR ELLER I BOKSEN NEDEN UNDER!
tak på forhånd! :)

3 comments:

  1. du skriver det bare i en kommentar eller i boksen som er mint grøn blå noget ! :)

    ReplyDelete
  2. Hmm, så bliver mit ord "signal" :)

    ReplyDelete