outfit prewiev, og London pic!

This post was: 
Jeg viser jeg lige hurtigt 2 billeder fra i går aftes da...
mit hoved har valgt at stå totalt af! det gr ondt, og jeg holder mig vågen tl kl. 8, så jeg kan sove heeeele natten! :)... (hvis bare de forbannede drama studerende ville holde kæft, og lade være med at banke på min dør midt om natten hmpf!)
derfor får i også kun lige hurtigt 2 billeder fra i går.

jeg syntes selv at det øverste billede er ret fedt! ;)
men nu står den altså på sengetid. JA TAK... jeg ligger lige nogle billeder op på bloggens facebook gruppe, så i har nogle skitser at kigge på, nu når der ikke er et mode-relateret indlæg i dag :)!

Translation: 
just showing some quick pics, from last nights boat trip. we had free tickets, and went on the last one, se wo could enjoy all of the lights! it was so nice, and i think the first picture turned out really well!

but since my head is killing me, im going to bed now! so instead of no fashion post here, ill post some sketches on this blogs, facebook group, so youll have something to look at :)
find the facebook group and sketches here (link)

1 comment:

  1. Vildt flotte billeder! Håber du vil kigge forbi? :)

    ReplyDelete