new header & teknik problemer !! :(

This post was: 
Se så fik jeg lavet en ny header
som ser en smule bedre ud i min mening!(hvad syntes i?)
Men i morges virkede det selvfølgelig ikke med mit layout, de billeder som jeg lige har brugt så lang tid på at lave, ligger nu i bunden, og jeg havde ikke pillet ved noget inden...


Jeg kan simpelthen ikke få dem på plads, uanset hvad jeg gør...
så nu ved jeg ikke rigtig om jeg bare skal give op og slette dem? ejh sådan noget er godt nok trælst, hvor er de ved jer??
sådan noget er sku virkelig en mood killer! :(


translation
new header... do you like it?

2 comments:

  1. Jeg svarer lige herinde!
    Og mht headeren (som er fee') så prøv at rykke din 'grænse' lidt tilbage. Det burde hjælpe også eftersom de er ude i siden når man går ind i kommentarer. Det kan jeg jo se her :)

    Men altså min far døde 26.november sidste år. Så det er 9 måneder og 1 dag siden. Sucks!!
    Men han sov bare ind meget pludseligt, han var så 74 år, men det var totalt uventet. Højst sandsynligt er han død af en blodprop. Det løber ikke engang i familien, men jeg har også haft en så.

    Og mht kursus, så kan man ikke tage nogen indenfor Production Design, så jeg tager på forskolekursus hvor man de første 3 uger kommer igennem alle tegne/male teknikker osv og de sidste 3 uger fokuserer man på den linie man gerne vil ind under. Det er forskolekursus til Design og Arkitektskolen, så det er super fedt. Man arbejder med gamle hjemmeopgaver osv.
    Lidt sjovt du anbefaler det i det indlæg hvor jeg har skrevet at jeg skal det, lol.

    Men jeg glæder mig, det bliver godt.

    ReplyDelete
  2. Ja julen er ikke sjov!
    Juleaften sidste år var det 4 uger siden han døde, men vi havde søde venner der kom med juletræ og tog os med ud for at sørge for vi havde bare en lidt hyggelig jul - min far gik meget op i julen, så det skulle vi stadig.
    Men ja, du har nok ikke så meget at se frem til mht det for at være brutalt ærlig (:

    Nej nej, det er bare mig der er en tumpe - jeg skrev det slet ikke :D
    Men jeg søger ind nu her til foråret. Gjorde det også sidste forår, men det var for tæt på alt det med min far. Hvis jeg ikke kommer ind så tager jeg sgu på produktionskole i et års tid eller sådan noget. Lol .. Men der er nogen ting der skal ordnes før jeg kan få et ordentligt studieforløb - udredning for ADHD så jeg kan få handicapSU og ting i den dur.

    Hvad gør du nu? jeg læste at du blev nødt til at flytte skole for at kunne søge ind på dkds? hvordan det? Og hvad laver du så nu?

    ReplyDelete