status Pt - en kreativ dag

This post was: 
Follow Fashion Avec Nanna
PhotobucketPhotobucket
Jeg startede dagen med... mine skitser
Min eneste lektion som jeg har hver Onsdag; Design. Det bliver super fedt, og vi har også en rigtig flink og dygtig lærer! Derefter fik jeg smuttet forbi galleriet med en skitse, som gerne skulle illustrere hvor jeg har fået min inspiration fra, da min udstilling hedder "fra Ide til design" mine skitser
møde om photoshoot: mine skitser mine skitser mine skitser
Derefter mødtes jeg med Line(link) over en pop the/kaffe, og snakkede om alt muligt, deriblandt, hvad vi kunne finde ud af med et fotoshoot vi har snakket om. Vi vil samarbejde om det, da hun er utrolig god med sit kamera, og jeg vil gerne style/ide udvikle, så det kan komme med i min portofolie! Vi fandt frem til noget der er rigtig sjovt, og ikke konkret noget med mode at gøre, hvilket gør det endnu sjovere! nu glæder jeg mig bare til at finde ud af hvilke 2 modeller vi finder! :) det bliver godt, og vi satser evt. på en lille udstilling med billedeserien, og evt, flere billedeserier! så blir super fedt,(fornem min store begejstring.... jeg er meget begejstret! outfit kommer senere, og det har skam også været lidt mere til den kreative side ;) translation: today has been creative. had a design class, and did some sketching, and also met up with this girl, talking about a photoshoot, that we are collaborating on! can't wait to see what models we will find for the shoot, but i thing the idea is perfect! :) outfit from today is coming up, and that is on the creative side too! :)

3 comments:

  1. Den tegning er virkelig flot! Du er super god til sådan noget :D

    Emma

    ReplyDelete
  2. hvor tegner du bare godt :) gid jeg kunne tegne som dig!

    knus, Marie My fra www.nemesisbabe.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. OMG! Kjolen er om muligt endnu mere lækker i sølv/grå!

    Glæder mig til at følge med I jeres projekt :)

    ReplyDelete