verdens person

This post was: 
Jeg sidder pt. i Englands hovedstad, og skriver postkort
postkort som skal sendes til Danmark
Jeg har lige kigget på lejeligheder i Danmark
nærmere DKs hovedstad
og alt sammen gør jeg imens jeg lytter til musik på fransk,
men som er lavet i Canada...
og nu vi er ved det, drømmer mit hoved sig væk til NYC..

(ps. hvorfor virker en 2.værelses i KBH, til 3100 så fristende... og at starte i en ny skole om halvanden uge så uoverskueligt?)
(pps.. hvor kan livet være en bitch. ville ønske ingen andre skulle gå igennem det jeg har efter min fars død. men det er desværre sket. både i min vennekreds, og alle de pårørende efter Norges ulykken. deriblandt min nabo på kollegiet som var grædende, da hun igår fandt ud af, at hendes ven var et offer.... Håber i andre sætter pris på det i har, i stedet for at sørge for meget over hvad andre har mistet :)...) 


Follow Fashion Avec Nanna

1 comment:

  1. Virkelig fin blog :-))
    Signe, http://vores-garderobe.blogspot.com/

    ReplyDelete