video guide - kom igang med at tegne

This post was: 

Det skal lige siges at jeg ikke er nogen ekspert, men taler udfra, hvad der har hjulpet mig ;)og ADVARSEL,... i dennne video er jeg træt, underlig og det der med at snakke til sig selv kommer heller ikk helt naturligt endnu ;)


Så kom den videoguide til hvordan man kommer i gang med at tegne
har planer om at lave 2 mere. 1 om modetegning, og en om diverse forskellige farvelægningsmetoder! :)
jeg er spændt på at høre hvad i syntes, og vil meget gerne se jeres resultater af hvad i laver! mine skitser mine skitser mine skitsermine skitser mine skitser mine skitser


her er de vigtigste punkter i min "guide"
1) tegn små ting. brug ikke halvanden time eller alt for detaljeret fra starten. tegn gerne mange små ting, på et stykke papir, det ser ofte ret fedt ud samlet!
2) brug venstre hånd for at få "løsnet op"
3) brug en tusch ikke blyant.
tving dig til det, så du ikke kan viske ud.
4) tegn én flydende streg, og ikke mange små. 
5) hav altid en skitsebog med dig, så du kan tegne i bussen, eller imens du venter!
6) kig på hvad du tegner mere end på papiret. tit tegner man hvad man TROR man ser.
7) kom i gang for satan da ;). øvelse gør mester ikke skade. ! :)
8) gem dine alle dine skitser, gode og dårlige... senere kan de give inspiration, eller du kan se hvor langt du er kommet! :)
mine skitser
translation: sry only for my danish readers! :) mine skitser

2 comments:

  1. Tak! Elsker dine tegninger, de er såå fnatastiske! Glæder mig til at følge dine råd :)

    ReplyDelete
  2. Hhahaha, hvor er du dejlig Nansen :-D

    www.toomuchmyself.blogspot.com

    ReplyDelete