vil du med på min blog-roll??

This post was: 
Photobucket Der er efterhånden mange som har spurgt om de kunne komme med på min blog-roll Men jeg har hele tiden haft den holdning, at en blog-roll skulle vise de sider som man faktisk SELV læste, og ikke bare hvem der lige linker tilbage. sådan at ens blog-roll, stadig er en smule personlig! men man har vel en holdning indtil man tager en ny!


Vil du med på min blog-roll!? så skal du skrive dit link nedenunder, og linke tilbage til mig på din blog-roll.! men for at holde fast i min holdning, vil jeg dele det op i favoritter, og resten! DVS. at alle der kommer med deres link (og linker tilbage) kommer på min blogroll, men det er under hvilken kategori, som jeg selv afgører! :) så kom endelig med jeres link, fordi jeg håber virkelig på at finde nogle nye favoritter..!! :)!


Translation: im updating my blog-roll. if you want to be in it, add your link to your blog in a comment, and remember to link back to me! ill then choose faves, and the rest... and i hope to find many new have blogs ! so go on, add your link! :)

8 comments:

  1. Tag et kig og link til mig hvis du har lyst :-) - Emma, eamalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Du er allerede på min blog-roll! (-:
    - dch-storyofmylife.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Cute outfit! Your whole blog is very nice!!

    ReplyDelete
  4. It would be an honour if you'd add me to your blogroll :) I love your blog, so i'll gladly add it to mine.

    xo, Elien
    www.dogsanddresses.com

    ReplyDelete
  5. Jeg vil gerne med og jeg linker tilbage til dig.-)
    frkforsom.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Sikke et fint billede :-)

    xx

    ReplyDelete
  7. Nanna, jeg er total forelsket i den trøje !! :) Du må gerne putte mig på, jeg har ingen blogroll (og ved ikke om jeg vil have det), men jeg vil super gerne lave et indlæg om dig og dine skitser, fordi du er så sød og fordi du inspirere mig :)

    ReplyDelete
  8. dageimitliv.blogspot.com ;)
    vil mene du allerede er under min blogroll!

    ReplyDelete