billeder som aldrig blev vist!

This post was: 


Hvis i vil se resten af billederne, fra bl.a. London og sommeren! så klik her! (link)
To see the rest of the pics that i have never shown on the blog! click here!(link)



1: Craving, desværre kun 2D i London! // 
2: sommerhygge // 
3: lagkagen fra mig til lillebror // 
4: den SMUKKE Tate modern London // 
5: Arto billede i London // 
6: Streetstyle fra London // 
7: afslapning på børnehøjde // 
8: outfit fra foråret // 
9: god farvekombi! // 
10: rejseoutfittet på vej til 1 måned i London //
11: Bustur på dobbeltdecker i London //
12: fundet på min taresse //
13: Roskilde... Nuf said! //
14: Ombre nails! //


Translation:
a lot of forgotten pictures! 1: craving. 2: summer enjoyment 3: cake for my brother 4: The beauty in Tate Modern London 5: street style in London 6: me 7: relaxing 8: outfit 9: good color combo! 10: travel outfit for London! 11: bus in London 12: found in my garden 13: summer festival, nothing more to be said! 14: ombre nails!


2 comments:

  1. hej nanna
    jeg har sikkert spurgt før men har du ingen kategorier? det elsker jeg nemlig at bruge. du har heller ingen søge funktion? vil gerne tilbage i gemmerne på din blog nemlig, er blevet helt skør med den, og kan nemlig ikke lide de der nye måder. og hey lige en ting, det er mega rart at du svare mig på min egen blog, så glemmer jeg ikke at jeg har skrevet nemlig :)

    keep up the good work!
    //SIne

    ReplyDelete
  2. Hvilket kamera er det du bruger?
    / Hannah

    ReplyDelete