cravings - GREEN! del. 2

This post was: 

Så kom del 2 af min grønne skitser!
jeg kunne stadig godt bruge et par grønne bukser... men må desværre skyde det ud af hovedet, nu hvor Molly, valgte at æde min mobil... det er desværre hvad jeg skal bruge pengene på nu ;) modetegning

Hvad craver i lige for tiden?
pels, læder, farver eller andre ting? tasker sko... Vis mig det så jeg kan savle endnu mere haha! kom gerne med links, så kan det være jeg måske skal bruge det til noget senere ;)

Translation:
So here is the last part of of my green edition. green is what I'm craving lately! especially a pair of green pants would be nice to add to the fall wardrobe! but since my puppy choose to eat my cell phone, that is what my money is going to this month! sadly no shopping for me haha!

No comments:

Post a Comment