dagen i billeder - lørdag

This post was: 
Eller rettere billeder fra i går eftermiddags. 
Jeg var nede i byen i går, for at købe krea ting til pigernes og min krea dag i dag (hygge!!!), men så ringede min veninde, og så var det afsted for at trøste hende! :). da jeg kom hjem fik jeg lige hurtigt startet på strikketøjet(strikke update, coming soon haha), inden jeg gik i krig, men krigsmalingen, til aftenens udskejelser!

byturen i går:
gik fint. sjovt som altid. jeg rendte rundt med en forbinding om min forstuvede fod, men hyggede mig anyways. lige indtil jeg vælter ned af trappen, og smækker baghovedet ind i trappe kanten, det var rimelig voldsomt! så mit hoved er virkelig ømt i dag, og med en mega bule! av av av... 
uhh JEG BLEV GENKENDT I GÅR.. jo det var lidt vildt at en stopper op og siger, "du er jo nanna... altså hende fra "fashion avec nanna".... du er virkelig dygtig".. jeg var lidt mundlam! men det var da meget cool hehe! ;)

translation:
pics from yesterday! my new metallics polish, I'm in live with! so loving the metallics and silver trend lately, as you have probably noticed! and i started knitting again! made a deal with my friend, that she bought yarn for both of us, and i knit it! win-win! 

2 comments: