dagens #130 - going green!

This post was: 
Nu er det godt nok også længe siden i har fået et outfit:
mente nemlig i mit hoved, at i var ved at være trætte af at se på mig hæhæ! men nu får i lige en stor r*vfuld (mig) outfit! Lige fortiden er jeg vildt inspireret af de monotone looks. og syntes det er fedt om morgenen at hoppe i et outfit som dette. føler det er lidt mere spændene, når alt andet er gråt! 


I dag, har som sagt stået på hygge
og jeg har lavet lækker laks til aftensmad, og nu skal jeg ud til pigerne, til en ordentlig omgang hygge!
findes der noget bedre når det regner?
Men hvis i føler jer virkelig inspireret af et outfit, eller en tendens for tiden, kan i så ikke sende et link? evt. fra lookbook eller jeres blogs!... det kunne nemlig være, at jeg så kunne hoppe ud af den her rille, med all-over-1-color-look... hæhæ 
God tirsdag!


Translation:
lately i have been inspired by the monotone look, jumping into outfits, of only 1 color! i feel it makes my day a little more exciting, when the weather is gray and dull! :) are you inspired by an outfit or trend lately? if so, please leave a link, for lookbook book, or your blog... because maybe then, ill be inspired by something else, than this all-over-1-color-look! :)

4 comments:

  1. Virkelig flot outfit!! Tak for kommentaren på min blog :-) Billederne var af mig og min kappe er bare en forårs sag fra H&M :-)

    Knus


    www.adoreyourselfblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hvor lyder det hyggeligt :-)
    Hvor er jeg vild med dit outfit, farverne er bare så fine!:-)

    xx

    ReplyDelete
  3. Hvor er du fin på dine billeder. Følger dig nu, håber du gider kigge forbi mig isabellaskou.blogspot.com :-))

    ReplyDelete
  4. Hvor er den bare fin den skjorte. Jeg har faktisk en i samme farve! :-)

    ReplyDelete