dagens #131 - silver shine

This post was: 
20110906-110331
Kan ikke huske hvornår jeg tog de her billeder, 
men i hvert fald, som jeg sagde i går, bliver jeg utrolig inspireret af de der "tone-in-tone" looks! Men jeg prøver ihærdigt at finde ny inspiration... det resulterede i en DIY til 15 kroner. woop woop! Og BTW. så er de her strømpebukser også DIY, og skoene! ;)

I dag har jeg (som i kan se på face.. link) været skrevet om af både 
Hende her(link) og de her to(link) og jeg er virkelig virkelig taknemmelig. og kan se at der er kommet mange nye læsere til derfra, så tusinde tak til alle jer, og velkommen hertil!
videoguide, til mine "perfekte" krøller, er BTW, på vej  ! :)

Translation:
I'm featured on two blogs today, its kinda weird, to get that much praised, from people i look up to, but I'm so so so thankful! so take a look here(link) and here(link)

11 comments:

  1. Sejt look! Der er lidt robot over det ;)

    ReplyDelete
  2. det var vel også det du ville opnå med det? ellers kunne du jo bare have lavet en skitse af en kendt - f.eks. blake lively. så grunden til at du netop tegnede andre kendte bloggere var vel også for at få lidt omtale? (:

    ReplyDelete
  3. anonym. det var faktisk fordi jeg frygtede en kommentar som din at jeg ville lade være med at gøre det ;)
    - nej jeg brugte en eftermiddag på at kigge blogs igennem, og da jeg tegner når jeg er inspireret var det hvad jeg gjorde :)
    Og btw. så er jeg ikke en som får inspiration, eller kigger på de kendtes tøjstil, jeg mener nemlig ikke at det er penge og dyre mærker, der giver et fedt personligt look :)

    ReplyDelete
  4. Anonym nr 2, som nanna siger så har hun bare tegnet for at tegne, ikke ensbetydende med hun opsøger omtale fra andre bloggere, den slags "omtale" klarer hun helt fint selv.

    p.s Sødt indlæg og lidt spacey outfit Nanna ;)

    ReplyDelete
  5. I love the drawing you made of Framboise Fashion!

    ReplyDelete
  6. er der noget galt i at være kritisk? jeg spørger bare (:
    nu var blake lively sådan set også bare et eksempel, og selvom hun måske går i dyre mærker og bruger mange penge på tøj og smykker kan man jo sagtens få inspiration fra hende. for eksempel ved at "kopiere" dele af outfittet, ved at bruge billige mærker, hvis du forstår (:

    ReplyDelete
  7. Allegra: thank you so much! :)

    anonym: Nej, det er du da velkommen til, men derfor svarer jeg også ud fra hvad jeg mener. :)
    - JEG PERSONLIGT, får mere inspiration fra bloggere end fra kendisser ergo hvorfor jeg tegnede dem! :)

    ReplyDelete
  8. Mange tak for velkomsten! Glæder mig meget til at se dine fremtidige indslag, nu hvor de gamle er så gode (:

    ReplyDelete
  9. Hov forresten, jeg vil gerne høre mere om din udstilling. Jeg har sikkert læst det et andet sted, men genopfrisk lige min hukommelse - hvor og hvor længe?

    ReplyDelete