dagens #132 - Rugged!

This post was: 
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket
I dag har jeg hoppet i min DIY nederdel!
den er så farverig og fin, og er virkelig stolt!. OG det kostede i alt 15 kroner for meterialet og var fra Netto ;). hva siger i så! er lidt stolt, fordi at jeg syntes ikke selv at den ligner 15 kroner, men det er vel smag og behag! Og hvad passer bedre til end mine crazy-psyko orange sko!... men men men, jeg havde dem kun på til billederne, da min fod stadig er forstuvet, og det betyder flade sko i 3 måneder! i kan tro det er sørgeligt!

Men hvad er bedre end, massere af farver på en grå dag??
Og bonus til dem der kan gætte hvad min DIY er lavet af ;)???,  anyways, en guide vil komme hvis i har lyst ! :) ellers havde jeg fri kl halv 5 i dag, og til hundetræning, og så var det lige en veninde jeg skulle hjælpe, så i får det sene indlæg i dag!  men i klarer jer nok ;)
- men indtil i morgen, gæt løs om hvad nederdelen er lavet af... go go go ! ;)

Btw. 
tror jeg vil blive ved med at skitsere random folk som inspirere mig, det virker til at i kan li' det efter alt den positive respons, og så er det også vigtigt for mig at øve, inden min optagelsesprøve til dkds til marts! ... hvad siger i?


16 comments:

  1. fedt diy! :D

    jeg har lige oprettet en blog - godt nok bare en blog til når jeg skal ud at rejse, men alligevel.
    der hvor din header er, er det der hvor man kan tilføje billedet? er nemlig kommet til at tilføje et forkert billede til min forside/top, og kan ikke finde ud af at få det ændret!! :( kan du hjælpe en it-dummie? (;

    ReplyDelete
  2. guide kommer nok i morgen til de damer ;)

    anonym: jamen inde i "template" er der i toppen, noget hvor der hedder header, og der uploader du bare dit billede :D?? håber jeg har forstået spørgsmålet rigtigt :b

    ReplyDelete
  3. Det er et tæppe! Der bliver også hintet til det i overskriften, "rugged" :-)

    ReplyDelete
  4. Nej, hvor er den fed. Har aldrig overvejet, at man kunne bruge et tæppe til at lave tøj af. Fed idé!!
    Så forresten dine tegninger ovre hos Jane og Stine - du er godt nok dygtig til at tegne! Har kigget hele skitse kategorien igennem :)

    /Stine
    http://mereglimmer.wordpress.com

    ReplyDelete
  5. Jeg ved det, jeg ved det!!

    Det er lavet af et kludetæppe. :D

    Jeg elsker kludetæppe. Jeg skal have med nogle til mit værelse.

    ReplyDelete
  6. NANNA,NANNA,NANNA..
    Jeg er helt vildt med det tøj og de farver!
    Jeg ELSKER simpelthen din stil.
    Så er det sagt:)!

    ReplyDelete
  7. Your skirt is brilliant!!! I love it!
    xoxo

    Thedressingbooth

    ReplyDelete
  8. I love this outfit! SO. MUCH! That skirt is AMAZING.

    ReplyDelete
  9. I absolutely love this!

    ReplyDelete
  10. You're a crazy girl! Det kunne blive mit næste DIY projekt :D Og ja hvor er skoene fra? :)

    ReplyDelete
  11. Skønne sko, jeg længe har kigget på inde på Nelly :-) og ikke mindst en skøn og farverig stil du har.
    Jeg er en af dine nye "følgerer" og er spændt på at se mere fra dig,

    Smil Michelle.
    www.fmof-dk.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Her, så kan dine læsere &så se en anden måde at bruge 'tæppet' på d;
    http://www.fashiondiary.dk/smaekkerlaekker-pa-biblioteket/

    ReplyDelete