Dagens #133 - afslappet søndag

This post was: 
Photobucket

kender i det når man finder sine gamle yndlings ting frem?
i hvert fald havde jeg en svaghed for prikker i en periode, og yay for at det er på mode igen her til FW11... fordi nu er det også på tide at de striber smutter, og bliver skiftet ud med de fine og meget sjovere prikker!, og bonus, at jeg har alt for meget i skabet af det ;)men jeg fandt den her top frem, som simpelthen er SÅ behagelig!

Hvad man ikke gør for at være en cool modeblogger
fordi jo som i kan se, har jeg trukket armene ud af min læderjakke, for at være en smule mere fash! og tilsat en clutch, for at se sej ud, se hvad man ikke gør for at være en cool modeblogger hæhæ ;)- men det der er for mig hygge tøj, nu vil jeg hygge videre og pleje mine buler og blå mærker. av. av. av.

Translation:
don't you just love when you find old faces in the back of your closet? anyways, i found my always comfy dotted loose fit top! and yay for dots being in these fall again! because i have a weakness for spots and dots, and have my own collection, gathered over time! so now, its time for the stripes to move out of the way for the more cool and pretty dots... iMO! :)

6 comments:

  1. Hej Nanna!
    Wow en god blog du har! Meget inspirerende. Jeg er nu fast læser ;-) Håber også du vil tage et kig forbi min?

    //Mie

    www.mieshverdag.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Tip måske?

    http://www.amazon.com/Years-Fashion-Illustration-Cally-Blackman/dp/1856694623

    ReplyDelete
  3. Rigtig fedt, elsker når man finder gamle fund frem fra skabet :-)


    http://thoughtswrittenbyjosephine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Jeg kan rigtig godt lide de shorts :)

    ReplyDelete
  5. Jeg kan super godt lide at strømpebukserne er gået i stykker. Det ser lidt mere råt ud, end normalt :-)

    ReplyDelete