Dagens #134 - 2-in-1

This post was: 
Photobucket

Det er sjældent jeg kun går i sort (se væk fra min fod)
Og når jeg endelig gør det, udnytter jeg det så, ved at bruge forskellige teksturer. her er det en skindene strik, og en maxi kjole på 2 forskellige måder. den ene en knude, den anden har jeg bare trukket det op, og sat fast med en elastik under trøjen

Jeg syntes selv at det er den ene
den med det der "vandfald" der virker bedst. altså den uden knuden. men jeg syntes generelt det er lidt sjovt, at se hvor mange forskellige muligheder der egentlig er, ved noget så simpelt som en maxi kjole/nederdel.

Så hvilken en kan i bedst li??
den med knuden, eller den med det dersens vandfald billede 2?. og har i andre måder i godt kan li at bruge/binde/udnytte jeres maxi kjoler og nederdele?? kom gerne med jeres egen måde.
og en guide med de forskellige slags, som i også kommer med, kommer gerne senere, hvis i vil det :)??
God fredag

Translation:
love playing around with my maxi dress... this time showing you 2 different ways, the simple knot and the waterfall... normally i don't wear all black, thats why, when i do so, i love playing with the texture. So how do you use your maxi? in a simple way? with knots? please tell me how you like to make you maxi skirt a bit different, and perhaps ill end with a video, of the different ways ! :)??

6 comments:

  1. Du er altså bare en babe Nanna! :D Jeg synes begge dele ser vildt godt ud. Så det er faktisk lidt svært at svare på. Men jeg synes faktisk at'vandfaldet' er så fint at det måske er lidt en 1. plads.

    ReplyDelete
  2. Jeg synes knuden fungerer bedst (:
    Med vandfaldet kan det godt lidt ligne at kjolen ved et uheld sidder fast et sted..

    http://fashionistabynature.wordpress.com/

    ReplyDelete
  3. Jeg kan rigtig godt lide den med knuden - synes det skaber en lækker silhouet :)

    ReplyDelete
  4. Du burde lave en DIY video med alle dine ideér!

    -siri
    http://siriaage.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. You're so creative! Both ways of wearing the dress are amazing.
    xoxo

    Thedressingbooth

    ReplyDelete