dagens #135 - dedikeret til julepynt!

This post was: 
PhotobucketPhotobucket
Man kan vist roligt sige at det her er slappe tøj
i hvert fald for mig. det skal lige siges for en sikkerheds skyld, at jeg ikke gik med tørklædet den dag, da det jo er emmas og ikke mit ;). anyways, det var nu altså ikke meningen at jeg skulle ligne en julekugle, men af en eller anden grund, kan jeg kigge på det nu og tænke wtf?!

Nogen dage, tænker man bare
"det her outfit er næsten så normalt... at der faktisk er andre i min by, som kunne finde på at gå i det" den tanke strejfede faktisk mig to gange sidste uge. blandt andet med det her outfit. det andet outfit endte jeg med at tage et pink tørklæde på, fordi jeg nærmest følte mig for "normal"... ja det kan åbentbart godt ske. jeg er efterhånden vandt til at folk glor lidt når lille mig kommer gående (og ja, jeg er lav hæhæ). og det hjælper jo ikke ligefrem at jeg skal gå igennem handelskolen for at komme til min klasse (no offence til dem som går på en handelsskole, men her i byen, er jeg i hvert fald ikke en steriotype elev haha)
nå. men jeg håber ikke jeg er den eneste som tænker sådan i ny og næ?? ellers er det bare min by, som bare ER lidt... for gennemsnitlig ;) men fandt et citat, som i så kan tænke over resten af jeres søndag. hyg jer! ;)

"in order to be irreplaceable, you have to be different"

translation:
okay so it wasn't quite on purpose i ended up looking like a christmas ornament! but somehow, it came very natural or something. and this outfit btw, is for me a very cosy and relaxed outfit... and it kinda made me think that "wow. for once I'm wearing something that someone else in my time, would even consider wearing"... i don't know if that says more about me, or the town i live in... but you can think about that for the rest of the sunday ;) enjoy!

2 comments:

  1. Jeg kan så godt lide din blog! og hvor er du dog dygtig til at tegne. Jeg er blevet fast læser :-)

    Sizelsblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mange tak for kommentaren på min blog!

    Nu har jeg siddet og kigget på dine lidt ældre indlæg, med dine designs og de er bare SÅ flotte!!
    Hvad bruger du til at tegne dem? Nogle specielle tusser?(staves) I hvert fald er de rigtig flotte, er helt sikkert fast læser !


    xxx Amalie <3

    ReplyDelete