dagens #136 - preparing 4 fall.

This post was: 
PhotobucketPhotobucket
Husk kun at kigge på outfittet... ansigtet er vidst mere eller mindre... til grin! ha
Så kom der endelig et outfit igen:
jeg syntes efterhånden bloggen bliver fyldt op med mindre og personlige tid-bit indlæg, men jeg ved ikke om i kan li at læse den slags?

anyways:
jeg har igen igen måtte aflyse på en aftale med en god veninde. jeg er endelig blevet ordentlig syg med feber osv. og når det er væk, håber jeg det der halv fesne pis med ondt i halsen osv, også er væk! Så igen igen står weekenden på hygge. min lillebror er lige kommet hjem fra London, og han har bestemt menuen, pizza (ikke hjemmelavet) og hjemmelavet æbledessert. i morgen står den så på pandekager (hjemmelavet) så det skal nok blive ok alligevel.

Strikke update:
yesh! det tørklæde er endnu et af mine egne kreationer! dette tog kun 4 garnnøgler fra TIGER, som min veninde jo betalte... og det blev meget længere end det første (ca. 2 gange min egen højde... men det svarer jo kun til halvanden gang, en normal persons højde hæhæ). det er lidt smallere, men meget hyggeligt. farven er også ret hidsig, men det gør bare mig glad... tror jeg kunne få farve orgasmer... ej jeg tror det er feberen der snakker! god fredag chickas!

Translation:
so im sick now. down with a fever, and once again i have to cancel on my plans this weekend dammit! i love fall... in america, where the leaves are red and orange, and the sun is still shining. here the leaves are orange, shure! but the sky is offing gray and dull! mood killer i tell you! but i knitted my scarf. its finished and nearly 3 meters. literally! but its cool, and the color is popping, which i love! i love color! but you probably already know by now... have a nice friday girls!

5 comments:

  1. Åh du er så kreativ! Tørklædet er virkelig fint :D

    http://so-this-season.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Jeg kan godt lide din blog. Men det er ærgerligt, at du ikke skriver den for din egen skyld, og som du selv gerne vil - du er måske en smule for opmærksom på, hvad dine læsere gerne vil have. Hvis du har noget på hjerte, hvorfor nøjes du ikke med at dele dét?

    ReplyDelete
  3. anonym:
    det er sjovt hvordan du ved hvem jeg skriver for ;)?
    jeg skriver for mig selv, men der er altså også en hvis mængde af hvor meget man gider se på sit eget ansigt! derfor spørger jeg TIL RÅDS, hvis en læser sagde jeg kun skulle vise skitser, så har jeg da ikke tænkt mig at gøre det. tror du jeg er nået her til hvor jeg er nu, ved at gøre hvad alle andre vil have mig til... ;). og en anden gang. hvis jeg skal tage en kritisk kommentar seriøst, er det lidt nemmere, hvis det ikke var i anonym, :)

    ReplyDelete
  4. Hej Nanna :)
    Først, 1000-gange tak for tippet omkring ebay!
    Har du købt derfra før? Det har jeg nemlig ikke.. Er man sikker på der ikke kommer told oveni prisen? Super fed blog du har, følger dig allerede :)
    Bymajapm.blogspot.com

    ReplyDelete