dagens #137 - fall fave!

This post was: 
20110921-161104
20110921-1611041

Okay jeg lyver:
som om det her outfit er fra i dag! 1: det er søndag, 2: jeg ligner lige pt. en hængt kat i ansigtet! og ja. jeg har set en hængt kat... eller!
Min dag har nemlig stået på at have ondt af mig selv, spise pandekager fra i går, have mere ondt af mig selv. og sidst men ikke mindst, skrive mig op til et kollegieværelse på Amager. Jep i hørte rigtigt! læste!. Jeg krydser bare fingre for at 1: jeg kommer ind på DKDS. 2: jeg får et værelse ;) hæhæ!

Outfittet:
tror jeg bliver mit "go to outfit" her til efteråret! der er grøn, der er prikker, og ja der er medi og pudder! whats not to luuurve! <3 <3 <3.. måske burde jeg have brugt strømpebukser den dag... og nu hvor jeg tænker over det. så giver jeg dette outfit skylden for at jeg nu sidder med 636282 i feber og er tjotalt snottet! 
Og jeg lukker nu, med alt mit ynk ;) husk at deltage i give-awayen! og resultatet kommer i morgen! stay tuned!

7 comments:

  1. Du burde nok skrive dig op til et par stykker, det er ikke så nemt som man tror. Og brug KKIK fremfor CIU hvis du ikke allerede gør det :)

    ReplyDelete
  2. Rigtig fedt sæt :)

    http://kathrine-emilie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Nanna jeg elsker den der nederdel! Den er bare så fin!
    Mys

    ReplyDelete
  4. ja hvor har du den fine nederdel fra??
    //Sine

    ReplyDelete
  5. Tusinde tak Stine... godt du siger det! er selv lidt lost syntes det er lidt fovirrende haha!

    Og piger TUSINDE TAK! jeg kan sige at nederdelen har kostet omkring 70 kr. inkl fragt og kan findes her:
    http://www.ebay.com/itm/Girls-Women-Fairy-Princess-Tutu-Gauze-Tulle-Petticoat-Long-Skirt-4-colors-3257-/270824406046?pt=US_CSA_WC_Skirts&var=&hash=item84b8b2b4a6#ht_4522wt_908

    ved ikke om det er den samme sælger, og om farverne er præcis det samme, men ellers kan i bare søge på "tulle long skirt"

    xx Nanna

    ReplyDelete
  6. God bedring, jeg håber ikke det stod/står på for længe.

    Jeg kan virkelig godt lide kombinationen af kaki(støvet)grøn og pudderfarver. Lækkert :)

    ReplyDelete