Dagens #138 - Superhelt i fritiden

This post was: 
20110922-170426
I læste rigtigt: jeg er en superhelt i fritiden
eller i hvert fald når jeg hopper i min kappe fra London. I kender vel alle de dage hvor man mest af alt har lyst til at blive under dynen? De dage tager jeg bare "dynen" med mig, i form af min store kappe, som mest af alt, er et stort behageligt tæppe! Så i den her kappe, kan jeg egentlig godt forstå at handelskole eleverne glor lidt, når jeg kommer gående med vinden i min kappe, og en kop the. jo jo Fash skal det være! (Molly kunne også li' den... hun valgte at spise den... ligesom alt andet hun kan li. eksempel sokker, mobiler, mine lektier og meget andet!)

Outfittet er ikke fra i dag
jeg har nemlig ligget hjemme og klynket. jep nu vil jeg sku gerne snart være rask! og tak fro alle komplimenterne for min video btw. det er resultatet af at ligge i en seng for længe af gangen. jeg var så smadret efter at have lavet den, at jeg faldt i søvn, og er stortset lige vågnet haha! og btw. der er en god grund til at man ikke kan se mit ansigt i videoen... Og jeg som troede at man ikke kunne være opsvulmet i ansigtet?!?!?! wtf!


Translation:
ill admit it. I'm no ordinary person. I'm a SUPERHERO. or something. at least that what i look like in this cape thing from Primark!  you know those days where you wake up, and just don't feel like getting out of bed?? those days i grab my cape, which is literally a blanket disguised as an item of clothing. so i can feel warm and comfy all day! So i can understand why the kids at my school look at me weird when i walk up in this (my school is not exactly fashion forward. unless labels and dressing the same is fashion forward!!) and when the wind is in my hair, and in my cape, it could look like I'm about to take off, and well... save the day in my superhero costume. but i don't care. its comfy as h*ll!

2 comments:

  1. Hej Nanna, ville bare lige sige at jeg synes at din blog er virkeligt god, at din stil er meget inspirerende og at du tegner fantaaaastisk!
    Jeg elsker virkelig den måde du tegner, dine streger er virkeligt elegante og fashionable, hæhæ:D
    Nå, ville bare lige fortælle dig at jeg godt kan lide dig og din blog!
    Knus Tobias

    Tobias-in-fashionland.blogspot.com

    ReplyDelete