dagens #139 - rug DIY

This post was: 
Photobucket Photobucket
Jeg fik aldrig givet jer den DIY for nederdelen
så i får en hurtig forklaring på hvordan jeg lavede nederdelen fra outfit #132 (link). fold tæppet på midten. sy siderne sammen. evt. et par gange. vend om. tag på!!!
Ja det var så simpelt. selvfølgelig min booty er også større en gennemsnittet, så nogen af jer, skal måske sy den lidt smallere, men det er jo snildt og bare prøve sig frem!

Meterialer
kan som sagt købes i Netto til 15 kr! Jeg tog selvfølgelig det mest farverige tæppe jeg kunne finde, men da var nogen i mere mørkeblå nuancer og mere afdæmpet.! og jeg er ikke den eneste der mente at det her tæppe skulle bruges som et statement item! se selv de her piger (som BTW. har en vildt hygsom blog!) find dem her!(link)

Ellers står den på:
arbejde og derefter skole for mig. puha. skole en tirsdag aften og først fri kl halv ti...  det er altså en mundfuld ;)

translation:
I love wearing my DIY rug skirt, inspired by a pair and a spair! its colorful! and it was so cheap too! and easy to make! not much else to say. i have work in a moment and then school. yes school on a tuesday night. it sucks! i have got to go! enjoy!

3 comments:

  1. heey nanna! er der elastik i tæppet? hvis du forstår? hvis ikke er den så ikke svær at få på ?

    //Sine

    ReplyDelete
  2. SO cool outfit. and thank you for your sweet comment on my blog. you have an amazing blog and amazing talent for drawing. follow each other?

    http://jenalyenns.blogspot.com/
    giveaway on my blog

    ReplyDelete