ebay cravings! - sweaters!

This post was: 
4 sweatre jeg næsten ikke kan stå for!
1. (link).ca.150 kr // 2. (link) ca. 124 kr.  // 3. (link) ca. 124 kr. // 4. (link) ca. 126 kr. alle priser inkl. fragt!!
jeg kan især ikke stå for den plydsede med striper! hvor ser den dog hyggelig ud! og den grønne!!! og til den pris! hvis dog bare ;)!!

Hvad craver i for tiden?
Er det en bestemt taske? en ring? en farve? fordi så vil jeg prøve at finde nogle godter frem til jer hver uge, af netop det I KAN LI'!
så skyd løs! hvad craver i?!

Translation:
im craving sweaters! and found 4 really cool ones on ebay!
1. (link)// 2. (link) // 3. (link) // 4. (link) //
so what are you craving for lately? because each week ill try to find what you like! on ebay of course!! :)

6 comments:

  1. Skal have den første!!!

    ReplyDelete
  2. Men det er jo US dollar = USA - så man skal huske tolden... :(

    ReplyDelete
  3. Jeg er helt vild med den grønne!! Jeg har også fundet en lækker, løs strik derinde, du måske ville kunne lide: http://www.ebay.com/itm/NEW-Casual-Long-sleeve-Hollow-CrewNeck-Sweater-Tops-/280735349064
    Planlægger selv at købe den!

    Camilla, Scent of Fashion

    ReplyDelete
  4. er helt tosset med nr 1! MUMS! Elsker strik, tak for links:)

    ReplyDelete
  5. Jeg crawer halskæder, sådan nogle lange nogle med et lille vedhæng, eller bare selve vedhængene. Sådan en lang sølv kæde med en lille sort sten ville være perfekt.. Du ved, pieces laver så mange af dem, men dem synes jeg alle har. Kan du finde nogle fine nogle?

    Jeg er også tosset med nr. 3, plyyys!

    ReplyDelete
  6. Mange tak for de fede links! Har lige netop nu købt en sweater fra en af sælgerne. Krydser fingre for at jeg undgår tolden, og hvis ikke så er jeg sikker på at jeg får en fed sweater alligevel ;) Uha hvor jeg glæder mig til at se den live!

    ReplyDelete