ebay leder mig i forderv

This post was: 
Photobucket
Hvid kappe(link) // Rød kappe/kjole (link) // Grøn blazer (link) // sort kappe (link) // sko (link) //

Det hele her (undtagen den sorte kappe til 380 kr) er under 200 kr, inkl fragt! yum yum siger i... og hold da op hvor er det svært at holde pengene i lommen! pyha, det der med en shoppe-fri måned, bliver vist sværere end jeg troede ;)
men især den der grønne blazer ville være en herlig tilføjelse her til efteråret! mums!

translation:
ebay is making me poor, and making it hard to have a month of not shopping! boohoo! :(.. but the green blazer would be such a nice addition to my fall wardrobe!

6 comments:

  1. Ej hvor er det bare tarveligt af dig, det der! Hahah Jeg kan kun give dig ret. Ebay er en billig skøge. :P Love it!

    Jeg har en rigtig lækker konkurrence på bloggen i dag og jeg ville blive glad hvis du havde lyst til at kigge forbi. :)

    God dag.

    Vh. Cæcilie Sofie
    http://somethingsalt.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jeg er også vild med den grønne blazer, men har absolut ingen penge at bruge af! :-(
    Det er dejligt, at der er folk, der kan finde ting for en på eBay, når man ikke selv orker det, det er lidt af en jungle jo! :-)

    ReplyDelete
  3. Ved lige hvad du mener! Jeg prøver så vidt også at holde shoppefri måned, men men.. det lykkes bare ikke helt!!

    ReplyDelete
  4. ÅÅÅh, hvor den sorte kappe bare kalder på mig!!

    ReplyDelete
  5. årh jeg er helt forelsket i den hvide og den sorte kappe!!

    ReplyDelete
  6. Shoppefri måneder er bare et no go. Når man først har sat sig sådan en i tankerne, så bliver man bare lokket fra alle sider. Og så meget fin blazer :)

    ReplyDelete