Fall Faves - green part I

This post was: 
Photobucket
1: link // 2: link // 3: link// 4: link// 


Jeg er hooked på grøn til efteråret.
jeg har flere gange fundet mig selv siddet og savle over noget... grønt. Så nu tænkte jeg, at jeg ville vise jer hvad jeg savler over. og siden jeg sjældent viser kollager, syntes jeg da det var en god idé at prøve at gøre det på en anden måde. Så nu er jeg rigtig spændt på hvordan i tager imod det?? 

Jeg er på udkig
efter et par grønne bukser. jeg bruger ikke rigtig bukser, men er sikker på at hvis de var grønne... så ville det være en helt anden sag. og bonus: mor siger grøn klær mig, og matcher min øjenfarve (blink. blink. blink) haha. ej jeg er bare vild med det. og i morgen trodser jeg mit månedslange shoppestop, og tager til Kolding storcenter. egentlig for at få lavet et par ekstranøgler (jeg knækkede husnøglen... bare kald mig hulk... hulk den grønne) men altså... et kig skader vel ikke ;)

Translation:
this fall I'm looking at green. i catch myself drooling over anything green. i mean, my god, what is wrong with me. maybe its the fact that the green isn't that dull in the fall, not the one in my head at least. or maybe because my mom says green looks good on my, with my eye color (or maybe not haha). but I'm loving it. and since I'm not a collage kinda gal'... blogger? i thought drawing it would be a little more fun! so I'm a little nervous if my readers like the idea... no matter what. the part II will come later ;)

3 comments:

  1. Hej, synes du har en fantastisk fed blog. Overvejer stærkt og blive fast læser. (-:

    Tjek også gerne min: http://sidselkh.blogspot.com

    Mvh Sidsel. (-:

    ReplyDelete
  2. I'm loving the drawings! Such an original ways to present your outfits :)
    xoxo

    Thedressingbooth

    ReplyDelete
  3. Jeg synes det er en fed måde at præsentere favoritterne på! Jeg kunne i hvert fald ikke lade være med at klikke mig ind på hver enkelt.

    ReplyDelete