gamle skitser inden London turen

This post was: 



Der er kommet mange spørgsmål mht. markers og meterialer
dem har jeg ikke lige svaret på, da jeg lige laver en smalet video, som besvarer spørgsmål om meterialer, når man vil igang med at tegne! så jeg undskylder ventetiden, men vil hellere give jer et rigtig godt og detaljeret svar, end 27 svar som kun er halve ;)


Omkring skitserne...
er det et gammel indlæg jeg har glemt at vise jer. jeg syntes selv jeg har udviklet mig meget siden da! skuldrerne er alt alt for brede, og de har halse som giraffer! men det her er hvordan jeg tegnede inden mit kursus i London, fordi der er også mange som har troet at kurset i London var et tegne kursus, og derfra jeg har lært at tegne, men det er det ikke! ;)


anyways: hvilken en af de fire kan i bedst li?
1) den lilla
2) den med en medi stripet nederdel
3) den med 2 lag skørt
4) den lange gallakjole
glæder mig til at høre om vi er enige ;)


translation:
forgot to post these sketches from before my london trip! so these will show you that i didn't learn to draw in london, even though it did improve! the long giraffe neck and the very broad shoulders are luckily gone haha! and also when using markers, it absorbs to the other side, and sometimes the other side is really cool too! (the middle pics)
So which of the 4 do you like the best? can't wait to hear if we agree ;)

7 comments:

  1. Wow your drawings are beautiful!
    you are really talentet!

    x

    ReplyDelete
  2. beautiful! i really love it!

    xoxo Floortje

    http://floortjeloves.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. nr. 3 ! :) mega flot kjole! wish it were real.

    ReplyDelete
  4. Jeg kan godt li' nr. 1, og den måde du har brugt farverne til at lave lys og skygge.

    ReplyDelete
  5. Hvor er de flotte! Det kan jeg desværre ikke, for jeg kan li' alle fire :)

    ReplyDelete
  6. wow!!! wow! wow!
    love them all!!!
    Please, visit my blog.
    I've got a little GIVEAWAY.
    I'm sure you would love it!!!

    Love Anna
    from FATV-FASHION AND THE VILLAGE

    ReplyDelete