GIVE AWAY!!!! - mine skitser & Decubal! SLUTTET!

This post was: 
DSC03922


GIVE-AWAYEN ER SLUTTET


Så kom den give-away endelig!
eftersom jeg har nogle fantastiske læsere, som altid er så støttende, og stadig uden én eneste negativ kommentar i det halve år jeg har haft den her blog! nu er jeg 250 læsere rigere, samt jeg har lært så meget af det her!! Så derfor er der ikke kun 1 præmie, men 3! og jeg ved i har udtrykt at i gerne ville have nogle af mine skitser, så det håber jeg da er noget i gerne vil vinde! :)

om præmierne!
alle cremerne er fra Decubal ecological, som jeg har givet et review af her(link). jeg er selv daglig bruger f ansigtscremen, som ligger sig som et fint lag, der gør huden helt blød at røre ved! så den kan kun anbefales!
Skitserne er af eget valg. 
Det vil sige, at hvis i har en gallakjole i gerne vil have tegnet, eller et outfit fra en anden speciel dag, kan jeg tegne det! Eller måske en personlig skitse i kan bruge i jeres header til en blog?? jeg kan også lave noget mere kunstnerisk, eller noget i vandfarver, men det er op til vinderen, og indtil da, kan i kigge mine skitser igennem her!(link)
(jeg overvejer lidt om jeg skal lave en give-away bagefter KUN med mine skitser som præmie... men er det noget i vil kunne li?? ved ikke om det er for selvoptaget hæhæ!) mine skitser mine skitser mine skitser

FOR AT DELTAGE:
denne konkurrence er for mine herlige læsere! derfor:
1 lod: Være fast læser af bloggen
1 lod: at være fast læser på bloglovin(link) eller facebook(link)
1 lod: for at dele give-awayen på din blog

Så i alt kan man have 3 lodder!
skriv en kommentar til dette indlæg, med kontaktinformation, og hvor mange lodder (og evt. link, hvis du har delt det!)!
held og lykke

Konkurrencen slutter den 25 sep. kl 20:00

78 comments:

  1. Herligt herligt, jeg følger nu din blog fast, har du lyst til at følge min? :) og deltaget i konkurrencen.
    Simone klausen
    simonebjoernklausen@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. Fed Give-away nanse!

    Jeg har taget de to første lodder, og skal nok blogge om dig også, så 3 til mig :D

    Jeg er lige glad med produkterne, vil bare gerne have en skitse og ramme ind. Jeg er STOR fan af dig! :* :* :*

    ReplyDelete
  3. Nice!

    2 lodder :D

    emma-matilde@hotmail.com

    ReplyDelete
  4. Tak for din søde kommentar på min blog :)
    Denne give away, vil jeg gerne være med på og tager selvfølgelig 3 lod :)

    ReplyDelete
  5. Min blog kan ikke poste kommentare uden at være anonym, hvis kommentarfeltet ikke er i et nyt vindue. Så jeg må skrive anonymt.:-)

    Jeg deltager med 2 lodder og så krydser jeg finger! Var jo ikke taget til Fredericia igår, hvis det ikke var fordi jeg ikke kunne lide dine skitser ;-)

    Mia Teut - miateut@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. Jeg deltager! Super skønne produkter.. :-) Elsker Decubal.. Jeg deltager med 2 lodder .

    knus

    ReplyDelete
  7. Tak for den søde kommentar på min blog :)

    Jeg deltager helt klart!

    Louise C, louisesblog@hotmail.com

    ReplyDelete
  8. Jeg deltager. Rigtig fin give-away :-) Og tak for din søde kommentar på blog blog.

    Jeg følger dig via google friend connect og bloglovin, og jeg har postet et indlæg på min blog, omkring din give-away lige her: http://walkblack.blogspot.com/2011/09/give-away-hos-nanna.html

    camillahoejberg@live.dk - walklack.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Dejlig give away! Jeg følger dig via google friend connect, facebook og bloglovin' :-)


    Knus.

    ReplyDelete
  10. VILD fed give-away!

    Jeg er fast læser både på blogger og bloglovin!

    Mange tak for den søde kommentar på min blog, og tak fordi du informerede mig om, at du ikke kunne se min video!
    Jeg har uploadet den 3 steder nu, så du burde kunne se den i indlægget nu - http://zitha-getusedtoit.blogspot.com/2011/09/diy-video.html#comments

    /Zitha

    ReplyDelete
  11. Tak for den søde kommentar på min blog!

    Jeg er fast læser her og på facebook. :) + Jeg laver da lige et indlæg om din fede give away!!

    Isabella.

    ReplyDelete
  12. Det rigtig fedt med en give away, med skitser og produkter. Det er virkelig nice :D
    Jeg har gjort de 2 første ting, så 2 lod til mig ;P
    Thea Niebuhr
    thea.niebuhr@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Heej :-) Tak for den søde kommentar på vores blog!
    Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder!
    Altså: jeg er blevet fast læser på bloggen+bloglovin og jeg laver et indlæg med din give away :-)

    xoxo Rikke
    Ps. bliv gerne fast læser (hvis du lyster)og hvis du ikke er i forvejen?
    rikkeandjulie.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Hæhæ, glemte Email...
    rikkerask97@hotmail.com

    ReplyDelete
  15. Jeg er både fast læser på bloggen og på facebook, og så har jeg lavet en lille, hurtigt indlæg om din fede giva-away: http://victoriajohansen.blogspot.com/2011/09/jeg-vil-bare-lige-annoncere-super-fed.html :-)

    victoriajohansen@hotmail.dk

    // Victoria.

    ReplyDelete
  16. fed give away! og guuuud hvor vil jeg gerne vinde! derfor har jeg gjort alle 3 ting :)
    rikkeandjulie.blogspot.com
    julie-oersted@hotmail.com


    //julie

    ReplyDelete
  17. Hvor fint! :-)

    Jeg deltager med 1 lod.

    amandarebekkamuller@hotmail.com
    http://rebeccasunivers.blogspot.com

    Kys

    ReplyDelete
  18. Årh, jeg gad så godt at have en skitse! Dine tegninger er bare SÅ fantastiske :)!

    Kathrine.lildal@hotmail.com
    2 lod :)

    ReplyDelete
  19. Heej igen. Nu følger jeg din blog, og vil gerne deltage. Jeg følger din blog, både via. google friend connect og bloglovin, dermed 2 lodder :) simonebjoernklausen.bloglovin.com, tak :)

    ReplyDelete
  20. Tusind tak for din kommentar :-)
    Jeg er læser på google friend connect og på bloglovin, så jeg deltager med 2 lodder.

    Dine skitser er bare så fine! Jeg håber viirkelig at jeg vinder en :-)

    fridaml.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Lækker konkurrence! :-)
    og sød blog!

    har 2 lodder at gøre godt med.

    Emmafsskov3@gmail.com

    ReplyDelete
  22. 2 lodder - for gfc og fb :)
    Og havde helt glemt at svare på fb, skal nok gøre det snart :)

    Og tillykke med din udstilling, glæder mig til der kommer billeder :)

    ReplyDelete
  23. Hey tak for kommentaren på min blog aesthetics.dk
    Men jeg deltager med ét lod, da jeg følger dig med google friend connect :) Den hedder Michelle Lily af en eller anden grund :)

    Michelle
    Aesthetics.dk

    ReplyDelete
  24. Ej, dine tegninger er så flotte!
    Jeg deltager med et lod (-:

    ReplyDelete
  25. Jeg napper et lod og bliver fast læser. Så er det bare at krydse fingre!!!

    Krigerdyret@gmail.com

    ReplyDelete
  26. Jeg følger din blog nu, både med google friend, og bloglovin' :-)

    - og tusind tak for kommentaren på min blog!

    Krammer

    ReplyDelete
  27. Jeg detager rigtig fin blog du har :-D Følger dig de 3 steder :-)

    ReplyDelete
  28. Lækker give away! 3 stemmer til mig! :)
    <3
    sveskemus@hotmail.com

    ReplyDelete
  29. Ej en skøn give away. Jeg er fast læser :-)

    xxHelene

    ReplyDelete
  30. Super fed give away! :)
    Har desværre ingen blog selv, men er fast læser både via bloglovin og google!

    Gry_h4nsen@live.dk

    ReplyDelete
  31. Ah lækker give away.
    Jeg er lige blevet fast læser (det er jeg glad for), jeg følger dig på facebook og bloglovin og har informeret om give awayen på min blog


    http://wishmeaway-bazzi.blogspot.com/



    Det vil være skønt med flere give aways med dine skitser som præmie. Bliv endelig ved. :D

    ReplyDelete
  32. Orrh en feeeed give away og jeg synes klart du kan lave en til med dine skitser!!!:-) Står rent faktisk og mangler en ny header til min blog og du tegner jo så smukt så smukt.

    Jeg følger dig med google-konto (Altså det normale), Facebook og blog lovin :-)

    www.adoreyourselfblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. En konkurrence kun med skitser kunne også være genial, du er jo så utrolig dygtig (:

    Jeg følger dig via bloglovin (:

    http://fashionistabynature.wordpress.com/

    ReplyDelete
  34. super fin give away du ha. Jeg vil gerne være med på 2 lodder. Glæder mig til at følge din blog. :)

    ReplyDelete
  35. Super fed give away!
    3 lodder!
    link: http://carolineklith.blogspot.com/2011/09/fed-give-away.html

    Carolinek.k@hotmail.com

    ReplyDelete
  36. Jeg deltager med 3 lodder :D

    Her er linket om din giveaway på min blog; http://louisececilie.blogspot.com/p/profil.html

    Louise Janner // Louise1990louise@hotmail.com

    ReplyDelete
  37. 2 lodder fra mig :)

    //Rebecca
    www.rebeccablach.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Fed give away!
    jeg deltager med 3 lodder!
    link: http://silleemilie.blogspot.com/2011/09/fed-give-away.html

    emilie-p-g@hotmail.com

    ReplyDelete
  39. ALT for fed giveawy!
    Jeg deltager med tre lodder.
    http://annesofie-karoline.blogspot.com
    annesofieyd@gmail.com
    - Anne-Sofie Døssing (der er et eller andet galt med min blogger, men jeg følger din super seje blog dagligt!

    ReplyDelete
  40. Super fed konkurrence. ;) Jeg deltager med et enkelt lod som fast læser.

    daniconhan@hotmail.com
    //Daniella

    ReplyDelete
  41. Jeg deltager med 2 lodder!

    Klem <3
    matilde_fogh@hotmail.com

    ReplyDelete
  42. Fede præmier!
    jeg vil gerne deltage med 2 lodder - er fast læser på både google friend connect og bloglovin' :-)

    - Rebekka
    http://rebekkazaar.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Fed konkurrence!
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder. - er fast læser på google friend connect og bloglovin' (-:

    Anneli G. T.
    Miss-gabriella@live.dk

    ReplyDelete
  44. Jeg vil meget gerne deltage, så lige din tegning af Trine. Du er virkelig dygtig!
    Jeg ville være meget beæret hvis du ville kigge på min blog og se om der var noget der inspirede dig (:

    couturekulten.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Er nu fast læser :D

    Vild fed konkurrence !

    Hilsen Emilie

    ReplyDelete
  46. Jeg deltager med 2 lodder, for wow en fed blog du har dig her, sejt. !!!

    Kan kontaktes på mail: anna.wied.lee@gmail.com

    Knus <3

    ReplyDelete
  47. Er fast læser! :)

    Bymajapm.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Wow, faldt over din bl via Trines og hvor er det bare nogle flotte tegninger du har lavet... Sådan en gad jeg altså godt at have :-)

    Jeg følger dig på Bloglovin nu.... Et lod :-)

    ReplyDelete
  49. Synes godt om på facebook, så det er vel et lod til mig :-) Har ikke lige en bruger på BLOGGER så jeg kommenterer anonymt :-)

    - cecilie-groenvaldt@hotmail.com

    ReplyDelete
  50. Er fast læser, og syntes din blog er super fed!
    2 lod til mig, Nanna-BJ@hotmail.com :)

    http://nannabech.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Så fedt med en anderledes give-away!

    Vi kaster 2 lodder i puljen. kunne være så fedt med en skitse af vores lille familie !

    ReplyDelete
  52. Jeg har meldt mig på det hele. Er helt sindsyg med din blog
    ( http://astrid-brynnum-andersen.blogspot.com/2011/09/fashion-avec-nanna.html )<---- blog

    xoxo Astrid

    ReplyDelete
  53. Jeg er fast læser af din blog via Google Friend Connect og Bloglovin' (2 lodder) ;-)
    Jeg elsker din blog !! Og dine tegninger er vildt flotte!!!

    Emilie
    - emilie.busk@live.dk :-)

    ReplyDelete
  54. Smuk blog! :-))
    Virkelig meget inspiration!

    2 lod

    Callmedarlin.blogspot.com

    - Nicoline

    ReplyDelete
  55. Jeg er fast læser her ;)
    Så et lod til mig :)

    ps1996@hotmail.com

    ReplyDelete
  56. He*l effin' yeah! Den her give-away VIL jeg vinde ;)

    Jeg er 'in' med 3 lodder :) Jeg er fast læser, både via Google Friend Connect, Facebook og Bloglovin og jeg har skrevet om din give away på min blog, her.

    ReplyDelete
  57. Din blog er fantastisk! Er helt betaget af den, så jeg er selvfølgelig blevet fast læser! :-)

    3 lodder - Fast læser via Google Friend Connect, Facebook og jeg har lavet et indlæg på min blog om din give away, håber det er okay at jeg låner dit billede, jeg linker selvfølgelig til dig :-)

    Jeg hedder Bolette Clemmensen - find mig på facebook, eller kontakt mig på bolettec.blogspot@hotmail.com

    -Bolette
    bolettec.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. FED GIVE AWAY! Elsker dine skitser!

    3 lodder til mig, jeg linker til din give away på min blog imorgen, så hold øje :)

    www.linehald.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. FED GIVE AWAY! Elsker dine skitser!

    3 lodder til mig, jeg linker til din give away imorgen på min blog.

    Line Hald
    line.ht@live.dk
    linehald.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Fed give away, du laver virkelig nogle fede skitser. 2 lodder til mig, jeg er blevet fan af din blog på facebook, og er fastlæser.

    Signe Lergaard
    Signeletthelovefly@live.dk

    Knus

    Signe-lergaard.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Hvor er du dygtig til at tegne! Fed give-away, håber jeg vinder, jeg har i hvert fald puttet et lod i puljen nu

    Hilsen din navnesøster Nanna :)

    ReplyDelete
  62. Ej en fed give away! Skal så meget deltage!
    Jeg snupper 1 lod :)

    Louise C
    louisesblog@hotmail.com

    Knus
    louiseslouiseliv.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Nice give away :D
    2 lodder til mig

    Er fast læser, og så skal jeg nok blogge om den :D
    http://nikitacj.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Super lækkert give-away!
    2 lodder til mig. Fast læser via google friend connect og bloglovin' :-)

    ReplyDelete
  65. nice give-away (:

    1 lod til mig (: og sikke flot du tegner I:

    sejemirna@hotmail.com

    ReplyDelete
  66. Fast læser - Tjek
    Fast på bloglovin' - Tjek
    Fast på Facen - Tjek
    - Og give away indlæg - TJEK!

    Ellenthrane@live.dk

    ReplyDelete
  67. 2 lodder til mig :-)
    Fast læser
    Fast på bloglovin :-)

    kjoelhede@live.dk

    ReplyDelete
  68. Jeg er fast læser på bloglovin :)

    fed konkurrence!

    ReplyDelete
  69. Jeg er fast læser her og på bloglovin og jeg laver lige et indlæg om din give away og din fantastiske blog med det samme:-)

    Knus
    http://fragrancefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. Ups glemte at skrive min mail:-)
    cille.poulsen@hotmail.com

    ReplyDelete
  71. Jeg kan sku ikke huske om jeg allerede har skrevet herinde, kan ikke finde mig, :-)
    Men ville da super gerne vinde lidt godter til min snart-komne vinterhud.

    2 lodder til mig, fast læser og bloglovin.com

    Marie-Louise Larsen
    Posgaard.blogspot.com
    louiselarsenxd@hotmail.com

    ReplyDelete
  72. Hej :-)
    Nu er jeg fast læser på blogger + bloglovin.
    Jeg har også lavet et indlæg omkring din giveaway, som jeg forresten så på Cecilie Irene's fine blog.
    xx Caroline ♡

    //Fashionbycarolineblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Wauw. Fantastisk giveaway! Jeg følger dig via bloglovin.com og er fast læser!

    liinejensen@hotmail.com

    ReplyDelete
  74. Lææækre præmier! :D
    2 lod til mig = Google + Bloglovin' :)

    ida.nysom@gmail.com

    ReplyDelete
  75. Sikke en fantatisk give away.
    Jeg deltager helt klart med 3 lodder(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    ReplyDelete