hjemmelavet sushi + tip!

This post was: 
Og ja, det er faktisk mig der har lavet det.! ;)

Så mor og jeg var jo alene hjemme igår
så jeg besluttede mig for at vi fortjente noget godt: hjemmelavet sushi. faktisk laver jeg en fiskeret hver onsdag, og prøver altid noget nyt, men jeg ved ikke om i gerne vil have de opskrifter hver onsdag :)?
I hvert fald, så var det super nemt at lave sushien, og endda billigt!

billige indgredienser kan lige nu findes
i TIGER, for 10 eller 20 kr. pr ting. og det er altså super billigt. og så skal der bare købes fisk og grønsager til! hvis i ønsker en guide, eller i ønsker at se de opskrifter jeg laver hver onsdag, skal i lige sige til :)!

Translation:
I made homemade sushi yeasterday! i am so proud of myself haha. in my opinion, that pic actually looks like something you could buy, so I'm happy! and it is mush cheaper than sushi here in Denmark. yay! And the best part? there was even enough for lunch today, both for my mother and I... that kinda saved my thursday... because my thursday in school is soooo long!

5 comments:

  1. Hvor ser det dog bare lækkert ud!
    - Er nu fast læser hos dig og håber du vil kigge forbi min blog :-)
    Forresten super fedt og personligt layout din blog har.
    xx Caroline <3

    //Fashionbycarolineblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kunne godt tænke mig både opskrifter og guide:)!

    ReplyDelete
  3. YUM! They look delicious. Homemade sushi is the best!
    Have a good day in school today! At least you have a great lunch!

    ReplyDelete
  4. Tror ikke ord kan beskrive hvor misundelig jeg er lige nu!!

    Er helt vild med din blog, synes den er super fin (:
    - håber du vil kigge forbi min
    http://nikitacj.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Årh, det er min livret! Får helt lyst til at spise noget sushi nu. Og tak for tippet, har nemlig selv lavet noget sushi nogle gange, men problemet er bare nogen gange at det godt kan blive dyrt når man skal have alle de sushi ting, så er helt glad for det her indlæg. Tiger butikken længe leve! Hahah. Og forresten, det er en rigtig god blog du har. Har fulgt med et par dage, og gemt dit link på min computer. Bliver selvfølgelig fast læser.

    Håber du også vil kigge på min?
    http://acopenhague.blogspot.com/

    ReplyDelete