hjælp! - ansigts skrub

This post was: 


Jeg har efterhånden mange rigtig søde læsere,
og jeg håber derfor også i kan hjælpe mig med mit lille problem. se, min hud, kan ikke rigtig finde ud af hvad den vil, og jeg tror det er pga. det skiftende vejr (et eller andet skal man jo give skylden) men i hvert fald syntes jeg mine porer ved T-zonen er blevet alt for store, og min hud er ikke så jævn(hvis man kan sige det) som den har været.


DERFOR:
leder jeg nu efter en god ansigtsskrub, og det er der i kommer ind. hvad er det i tyer til, når jeres hud ikke lige vil, som i vil? jeg regner ikke med en mirakel-kur, men håber på at i har et foreslag på hvad der kan hjælpe?! jeg søger nok en ansigts skrub/maske, som går i dybden, uden diverse perfumer, og det skal være billigere end Chanel priser (det er vel meget relativt haha).


godt nok har jeg shoppestop
og har holdt det i over 1 måned (woop woop), men mit ansigt trænger sku til en kærlig hånd (ikke fordi jeg er et misfoster, but you know). Jeg har renset alle mine makeup-børster, og har ikke gået med make-up i over 1 uge, og er efterhånden ret fortvivlet. så håber altså virkelig i kan hjælpe en pige i nød (som sagt... alt er relativt hæ)

11 comments:

  1. Hey Anna!
    Synes det er en MEGA FED blog du kører! - Elsker at side og læse dine indlæg:) keep bloggin'!

    Please follow: http://stephaniestephaniemarie.blogspot.com/ ...:))

    - Stephanie

    ReplyDelete
  2. manhatten clearface, har en pakke med 3 renseprodukter, den fungerer :)

    ReplyDelete
  3. Hej Anna, fed blog du har dig her.

    Efter jeg selv har moderat akne, har jeg efterhånden undersøg tusind sider om produkter og midler. Jeg bruger selv Clinique - Anti Blemish Soloutions, som er et tre trins plejesæt, men det er lidt dyrt og det tager lang tid før det hjælper, og så en creme fra min læge.
    Jeg ved de har en ansigtsmaske derfra, jeg har ikke selv prøvet den, men du kunne jo undersøge den.

    Da jeg ikke havde akne, brugte jeg den her ansigtsmaske: Origins - Out of Trouble. jeg brugte den aftenen inden jeg tog på lejr, og vi spiste vildt usundt der, men jeg fik næsten ingen bumser. Så det kan hjælpe virkelig godt.
    Min mor har også en fra Panpuri - Hydration Masque, mener jeg den hedder. Den er også virkelig god, selv nu kan den hjælpe mig.

    Skriv endelig til mig, hvis du har brug for mere hjælp ang. det emne.

    Rikkestibinsky.blogspot.com :-)

    ReplyDelete
  4. Jeg er SÅ glad for den ansigtsskrub jeg bruger, og den er også billig. Det er Neutrogena Blackhead Eliminating Daily Scrub, og du kan finde den i mange supermarkeder (Brugsen, Kvickly, Føtex osv.) til 50 kroner, nogle gange på tilbud til 35. Jeg har brugt den længe, og den kan jeg virkelig anbefale.

    ReplyDelete
  5. Jeg bruger ikke længere ansigtskrubs- i hvert fald meget sjældent! Men jeg sværger til arganolie. Læs om det her: http://www.denormale.com/2011/07/et-lille-tip.html

    ReplyDelete
  6. Altså jeg har en rimelig fedtet hud i tzonen (eller hvad der hedder) og jeg bruger Manhatten Clearface skrub.
    Det er self sammen med min clinic renseserie, men hele manhatten clearface serien er også rigtig god. og så er den ikke så dyr. Dog vil jeg mene at du ikke behøver deres fugtighedscreme, da den ikke passer til alle hudtyper.

    Så for at opsumerer:
    Manhatten Clearface Skrub
    Manhatten Clearface Skin Tonic
    og til sidst
    en dagcreme der passer til din hud, spørg evt. i butikken.

    ReplyDelete
  7. Vichy, vichy, vichy. Jeg siger det bare! Og ellers så skal jeg love for at Matas' egne blå stribers ansigtsmaske til urenhud den gør noget fantastisk ved min hud, og så ansigtscremen også. Så er jeg godt kørende (:

    ReplyDelete
  8. Tjek min blog. Har næsten lige lavet et indlæg om en scrub + cremer :-) Og det er billigt! jeg begyndte også at få lidt uren hud, og det har aldrig haft før. Men nu er det hele væk, og min hud føles som en baby numse ;-)

    ReplyDelete
  9. Hvem er Anna? ;)

    Sjovt du skriver det, for jeg gik for nyligt på jagt efter hjælp i kampen mod store porer og lettere uren hud.

    Så nu glæder jeg mig til at høre hvad du finder ud af. Tilgengæld skal jeg nok give lyd hvis jeg finder et godt (og ikke for dyrt) produkt!

    ReplyDelete
  10. SORRY!
    Mente NANNA...... Fail.
    Undskyld!

    ReplyDelete
  11. TUSINDE TAK, for alt jeres hjælp piger! det er sku rart at have sit eget lilel rådgivningspanel eller noget ;) nu har jeg købt noget, og skal nok give besked om det hjælper ! :)

    og Rikke.. det er helt i orden, syntes bare det var sjovt, at det er første gang EVER her på bloggen at nogen kalder mig anna... og så endda 2 til samme indlæg :D lidt sjovt ;)

    ReplyDelete