inspirational outfit - the man repeller

This post was: 
Så kom der endelig endnu et inspirerende outfit
mit hoved har været lidt tomt for inspiration. eller rettere tomt for overskud til inspiration. Men efter at jeg har valgt at have ingen planer denne weekend, har søndag morgen altså stået i kreativitetens tegn! og her er resultatet så!

Om skitsen:
ja jeg har jo sagt mange gange før, at mode ikke skal tages alt for seriøst. derfor må jeg indrømme at hende her(link) er en af mine abselutte yndlings. (i kan blandt andet se en af mine allerførste indlæg på bloggen var om hende... link) én ting er at hun tager pis på diverse trends, men en anden ting er at det hun skriver, altså virkelig er pisse sjovt! hun prøver med vilje at få et outfit til at "repell" mændene, men hver gang, ender det alligevel med et coolt outfit, og det er sku respekt herfra! :) find hender her!(link)
ps. legede lidt med mine elskede vandfarver til baggrunden. jeg elsker at "klaske" rundt med vandfarver! :)

Translation:
this time up, my sketch is of my have blogger! i have said it before and will do it again. fashion is not to be taken too seriously. and this one, she is so cool. she puts outfits together aiming to repell men, but somehow, it looks cool anyway! 
don't know if the sketch actually looks that great, but no matter what, you should check out her blog(link)! I'm a true fan ;)!

3 comments:

  1. Skønne skønne skitser og tegninger du tegner. Du har virkeligt tag på det.
    Fandt over din blog i dette indlæg: http://emmoemmo.com/2011/09/afslutning-pa-blogjagten/ - Og jeg må give Emma ret i, at du tegner sygt godt :)

    Kig eventuelt forbi min blog: http://lenasfjollerier.blogspot.com/

    Lena L.

    ReplyDelete
  2. Yey, MR er genial :D

    Lækker skitse!

    ReplyDelete
  3. Wauw du tegner jo fantastisk!!
    Her har du en ny fast læser ;-)

    Kig gerne forbi mig
    http://fragrancefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete