inspirerende designer - RTW SS12

This post was: 


Mary Katranzou
Normalt viser jeg ikke runway billeder, men hvis der er en som inspirerer mig er det hende her! meget geometrisk, simple snit. massere af leg med mønstre farver og inspirationskilder. hendes ting er en drøm bare at se på. Hun forstår sku at designe rundt om kroppen, i stedet for på kroppen. 
Og jeg elsker at hun udnytter et simpelt og elegante snit, til at lege med mønstre og farver!
hvis jeg skulle pege på en yndlings designer, så har i svaret her!


Translation
Mary Katranzou is a good bet on a have designer of mine! i love how she uses simple and geometric cut, to play with color and amazing prints! No more is to be said, just check out her collections. she is an inspiration!

1 comment:

  1. amazing collection!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.com/

    ReplyDelete