Inspirerende outfit - Angelica Blick

This post was: 

Jer som har fulgt mig længe ved:
at jeg elsker rød til at lege med. det er sådan en elegant farve, og jeg har på det seneste fundet mange inspirerende outfits hvor rød er "main". derfor har jeg skitseret to af disse outfits!. dette er fedt med modetegning

Angelica Blick
er en super sej blogger. Det er ikke lige altid jeg forstår hvad hun skriver (google translate ftw!) men hendes stil... årrh hendes stil, altid elegant, og altid nogle outfits, hvor hver gang man kigger igen, er der en ny lille detalje ved hvert outfit, selvom ved første øjekast det er meget "simpelt". her er hun i rød, med striper. og come on! hvem kan sige nej til stripede løse bukser... med rød! misundelsesværdigt på alle punkter!

skitsen:
Syntes jeg var svær. det er generelt svært at tegne striper i stof, fordi de er aldrig helt ligetil! især ikke når stoffet bevæger sig! men jeg syntes at jeg er sluppet ret godt udenom! men hvad syntes i! i kan se outfittet her: link og så må i selv beslutte om det ligner... eller hvor lidt det ligner


Translation:
i drew this fabuless outfit today! if you have been following me for a while, you know i love my pop-o-red! and lately its coming back. yay for me! so i drew 2 outfits with the pop-o-red! and this is the first one.  her outfits are always simple, yet oh so detailed! and the challenge for me here, was drawing stripes in the fabric, i think that is so hard! the fabric is moving, so the stripes are never even! but i think it came out okay! it doesn't look like her, she is much more beautiful, but you can see her, and the outfit here(link)

4 comments:

  1. Min første indskydelse da jeg så skitsen var 'lækker, lækker'!

    Originalen er godt nok ikke lige min kop the, jeg kan meget bedre lide bukserne på din skitse end dem AB har på ;)

    ReplyDelete
  2. Du er virkelig god til at tegne!
    Jeg er blevet helt vild, med at følge din blog.

    Du kan kigge forbi min hvis du har lyst på:
    http://majajorgensen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Hej Nanna. Jeg er igang med et skole projekt hvor man skal finde en tegning og så finde tøj på nettet der ligner, forstår du? :-) Også ville jeg spørge om jeg måtte låne denne her? Jeg tager på ingen måde æren af den!! Håber det er okay :-)

    Knus.
    byjuliane.blogspot.com

    ReplyDelete