inspirerende outfit - Spotding

This post was: 

Endnu et outfit
rød og striper. jeg ved ikke om i kan se en trend fra det sidste outfit jeg skitserede ;) men jeg skal i hvert fald have gang i min røde blazer igen her til efteråret! måske ikke en af de trends som er mest fash, men den tiltrækker mig uanset ;) modetegning

Skitsen:
er af Spotding
og billedet er taget i London... jeg savner London! og jeg vil lige til mit forsvar sige, at paraplyer ikke er mit speciale ;) haha! den er vist lidt ude af proportioner! men i kan se pointen ;)
Husk at kigge fordi spotding. Hun har lige lavet nogle indlæg omkring nogle rigtig cool designere som jeg delvist har forelsket mig i, eller i hvert fald i deres tøj! 

translation:
can you see a trend on my inspiring outfits? stripes and red. and i love it! it may not be the most cash trend this fall, but i really need to find my red blazer again! i love the combination here!
the blogger is spottding, and she is really cool! her outfits just ooze fash! check her out here(link)

1 comment:

  1. Sød blog! Kig forbi min, hvis du har lyst!
    http://thitogemma.blogspot.com/
    xx
    Thit

    ReplyDelete