jeg er bare ikke... heldig....

This post was: 
Photobucket
Se hvor uskyldig den er.... og dog!
Så derfor får i lige en liste med op og ned... og flere nedture fra min uge...
egentlig mest for at lette trykket... så hvis ikke andet kan i bare lukke mit ævl ude ;) det er trods alt tidlig morgen... og hvis i alligevel vælger at læse det her, så brug det til at grine af mig... fordi tror ikke der er andet at gøre haha ;)


Ned:
  • Når ens Hund sætter en hjørnetand i min mobil, så skærmen ikke længere virker
  • Når ens mobil og jeg næsten havde 5 års dag (snøft snøft)
  • Når ens "venner" roser hunden, for at "endelig" have smadret min elskede mobil
  • Når man alligevel vælger at bruge mobilen... trods at jeg ikke kan se skærmen, kan den stadig ringe... hvis jeg er heldig at ramme det rigtige nummer...?!?!
  • Når man er nød til at aflyse 3 aftaler i løbet af en uge, aftaler som man har glædet sig til
  • Når 2 af de aftaler er med den samme person... æv!
  • Når hunden spiser garnnøglen
  • Når man derefter må trække 3 meter tråd ud af maven på køteren
  • Når man derefter skal strikke med de våde 3 meter garn (undskyld Emma)
  • Når man har usandsynlig mange blå mærker?
Og nu skal i ikk tro min uge har været forfærdelig pga. de her småting, tværtimod. Jeg er et positivt mennesker og vælger selv at grine af det, men syntes nu bare det er lidt tragisk ironi... ;)

2 comments:

  1. håber næste uge bliver bedre!
    din hund ser dog sød ud selv om den måske er en bisse.

    ReplyDelete
  2. Sikke en skøn hund! Det ligener meget en Berner Sennen. Sådan én har mine forældre, og den er fantastisk! Håber denne uge er mindre uheldig ;)

    ReplyDelete