Kom i gang med at tegne - modetegning (video guide)

This post was: 
Okay, så i dag har været min hygge dag, så i må undskylde mit uglede hår, og manglen på makeup og andet gejl!

Jeg har fundet nogle modeller frem, som i kan tage udgangspunkt i, 
for derefter at gøre mere personlige og jeres egne. husk det er kun en hjælp til at komme igeng :)
Klik og find dem jeg har fundet er her, her, her, her og her. klik her!, for at finde en opdelt guide til at komme igang! og sidst men ikke mindst, kan i klikke her! for at finde forskelle mellem almindelige mennesker og tegninger. og den er faktisk super god!


Find inspiration her:
Jeg bruger ofter disse sider blandt andre, for at konstant udvikle mig, og finde nyt inspiration... så selvom du ikke vil tegne, så er de alle fantastisk dygtige, og et kig værd!
Igor + andré (link)
Sabine Pieper (link)
Birdie & Me
Garance Doré (link)
The Fashion Illustrator (link)
Paper Fashion (link)
Fifi Lapin (link)



FAILS
#1 at jeg sagde michael Angelo... mente leonardo da vinci
#2 at jeg ikke kunne gøre det på mindre end 15 min... det er længe at glo på mig!

Men jeg håber i kan bruge guiden, og er meget meget meget nervøs for jeres respons! men som altid, kan i bare spørge hvis der er noget! :)

4 comments:

  1. flot blog!
    Kig forbi
    Signec.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ej, Nanna!!! Efter jeg har set videoen har jeg ku' li' dig mere! Haha, du er sgu sjov!
    Jeg synes at det er helt rigtigt hvad du mener om kun at tage inspiration men ikke kopier ;).
    Jeg vil følge dine råd, tusind tak!!! :D

    ReplyDelete
  3. Hey, lidt mærkeligt spørgsmål men altså.. Når du så tegner tøjet kommer de der brystkasse/hofte/arm streger så ikke i vejen? eller tegner du tøjet først eller sådan noget?? håber du kan hjælpe ;)

    ReplyDelete
  4. Tusind tak! Det hjalp :-D

    Love V
    www.victoriakraft.blogspot.com

    ReplyDelete