krea dag

This post was: 

For snart 2 uger siden lavede jeg disse
til en krea dag med pigerne. det er bare de der helt almindelige perler som man proppede på perleplader da man var lille. når man så propper dem i ovnen smelter de så fint! 
Jeg er vildt glad for dem, og elsker farverne! ved ikke lige hvad jeg skal bruge dem til, men nu ville jeg nu alligevel vise jer de her!

Translation:
i made these sometime ago by melting pearls in the oven. i think they turned out so pretty! don't know what to use them for yet, but thats a different story! :)

6 comments:

  1. Super hyggelig blog! :-)

    Håber du vil tage et kig forbi min, jeg er igang med at holde give away (:

    ReplyDelete
  2. Super lækker blog :)

    Se gerne min hvis du lyster :)
    http://ninkrifox.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Du kan bruge dem til fyrfadslys! Jeg har engang fået en af min veninde, og jeg brugte min til fyrfadslys, og det ser superfint ud, desværre faldt min ned på gulvet og min hund bed den i stykker :( Ville også lige høre om du måske kan lave en guide til hvordan man laver dem, eller bare skrive hvor lang tid de skal have i ovnen, ved hvor mange grader, og hvordan man laver dem, altså sætter dem så det bliver skåle-formet :)

    ReplyDelete
  4. Hvordan er de lavet? Jeg mener, hvordan får man perlerne til at blive sammen og hvad med faconen? Er de strøget, som alm. perleplader inden?

    Eij, de er virkelig fine. Guide, nu!:o)

    ReplyDelete
  5. Tusind tak for guiden du skrev på min blog, det er jeg glad for! :)

    ReplyDelete