kærlighedserklæring #1

This post was: 
Photobucket
Jeg sidder på en lyserød sky, fordi jeg er forelsket
Photobucket
Og kigger på de andre lyserøde skyer, som passerer
Photobucket
Jeg er nemlig forelsket
Photobucket
I mine store røde solbriller!
(håber lidt at i faldt for den og troede jeg ville erklære min kærlighed til en fyr... men så nemme er i jo sikkert ikek at snyde hæhæ!)
Det er mit lille kærlighedsforhold, som jeg har kørende lately! syntes de er så fine, og minder mig og gode vintage butikker i London, hvor de jo selv er fra...
BONUS INFO: i går gik jeg smilende ned af gågaden i min by, med de her solbriller, og der var 3 fyre, hvoraf den ene så sagde til de andre "jeg elsker at se det der! det er jo sunshine"... og så begyndte de så at synge "sunshine, sunshine reggae"(LINK), efter mig... og ja, jeg følte mig lidt som i en musical, og kunne ikke lade være med at smile endnu mere!

Strikke update:
jeg er nu nået en halv meter.... og er næsten løbet tør for garn... men det er jo så hygsomt t se tv og strikke! ;)

Translation:
I'm still in love with my huge 70'ies sunglasses, from a vintage shop in London! i love them so much! even though i look a little bit like a diva... but if i just smile, i convince myself, that i look like a nice smiling diva... right. haha! ;)

4 comments:

  1. Går det godt med strikningen? Jeg sidder her og små griner lidt af dig ;-) hihi..

    ReplyDelete
  2. hvor er det sejt den måde som dit indlæg slutter på, det med stregen og "love nanna".. Er det besværligt at lave?? :)

    Kisses!
    Modeblogger fra GlitterAmalie.dk

    ReplyDelete
  3. Marie-Louise: ja det går faktisk über, troede aldrig jeg ville have tålmodighed til det, men pindene er så store heldigvis ;)

    Amalie: Tusinde tak... nej det tager faktisk ikke lang tid. jeg har lavet det på Picnik.com, med at lave en streg og noget tekst. gemt det som et billede, og bare sat det ind i html i mit layout, samme måde man ville ligge en anden streg ind, under ens indlæg. hvis det er kan jeg lige finde linket til guiden :)?

    ReplyDelete