kærlighedserklæring #2 - mit walkin!

This post was: 
20110904-185147
Nu er det efterhånden lang tid siden jeg viste mit walk-in closet!
og mit, er bogstaveligt et walk-in! man går ind i mit walk-in, fra vores køkken/stue, igennem glasdøren(nederst til højre i billede #1). og for at komme ind til mit værelse går man igennem den hvide dør(billede #2 & #3, som er taget fra glasdøren)... mit walkin er 5-7 kvm! og jeg syntes virkelig det er blevet fedt! tøjet hænger nogenlunde farve-koordineret, og med jakker og underdele nederst! mine sko er til højre for tøjet, og så har jeg mit basis i min hvide kommode. bælter, tasker og tørklæder hænger på kroge rundt omkring! (og ja, mine trofæer, er fra min cheerleading tid, imens jeg boede i USA... ja jeg var en cheerleader hæhæ)

jeg har fået dette walk-in:
i en bytte handel med min familie. oprindeligt var det tiltænkt at det skulle være fryser, og dåsemad til køkkenet, og min dør til værelset skulle være et andet sted! men jeg overtalte min far om at, hvis jeg bare havde fryseren derinde, måtte jeg gerne lave det til et walkin... men jeg tror næppe de havde forestillet sig at det bogstaveligtalt blev mit klædeskab hæhæ! ;)
jeg ÆLSKER DET!
mit tøj hænger på rør, som egentlig er til kloaker... tror jeg i hvertfald? med en snor igennem... syntes selv det er smart hæhæ!

har i et walkin??
og hvis ja... VIS MIG DET... og hvis ikke, så vis mig gerne jeres "drømme" walkin, hvis i har et billede liggende(har enhver pige ikke en forestilling om et walkin???) men  jeg vil i hvertfald gerne have lidt inspiration, så kom med det! :)

translation:
my lovely walkin. i have showed it before a loooong time ago. but here it is again! my clothes is color-koordinated with tops on top (hihi) bottoms and jackets below. my shoes to the right, bags on the left and scarfs on the glass door... and it is literally a walking... you have to walk through my walking, to get to my room hehe! so i enjoy it many times a day! and the best part?? i have a sky window in there, so my clothes sit in the light, and shine on my day! yay..! :) do you have a walking? if so.. please show me! love some new inspiration! :)

7 comments:

  1. Hvor ser det lækkert ud! ej, jeg kunne bare bo i sådan et skab, hvor er du heldig!

    knus, Marie fra www.nemesisbabe.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja, det har jeg - siden du spurgte ;-)

    Jeg har ikke rigtig taget billeder af det, men man kan vel så småt se det her :-)

    http://4.bp.blogspot.com/-f6pf49c1i6o/TeZK0uOsOkI/AAAAAAAAAMY/_mmbExQPiLY/s1600/chill4.jpg
    http://4.bp.blogspot.com/-l1skPGNxl5Y/Tl_bpAFDjoI/AAAAAAAAAyI/5BOA1jKLDtw/s1600/sko7.jpg
    http://1.bp.blogspot.com/-JwfO7ei21aA/TjIVQnpfpII/AAAAAAAAAlk/uzpTA7itmWA/s1600/kamera14.jpg

    Hæhæh, ja...:-D
    xo Mia
    miatut.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wauw de er dælme heldig. Det må virkelig være lækkert at have et helt rum til det. Jeg har åben garderobe, som du kan se lige her: http://frkforsom.blogspot.com/2011/01/min-garderobe.html og lidt mere her:http://frkforsom.blogspot.com/2011/01/mine-sko.html

    ReplyDelete
  4. CAN I PLEASE HAVE YOUR CLOSET?! AMAZING!

    ReplyDelete
  5. OMG! Hvor er jeg bare mega misundelig!!
    Hold nu, hvor er det bare fedt!

    ReplyDelete
  6. Ej hvor er du heldig altså :) jeg vil også have sådan et. Min kæreste har dog bygget sådan et lille et til mig inde på værelse, så det er jeg lykkelig for, men slet ikke så stort :)

    - Silje / siljevikestads.blogspot.com

    ReplyDelete