kærlighedserklæring #3 - min kamerataske!

This post was: 
PhotobucketPhotobucket
Photobucket

Geometrisk
en smule vintage look
farverig
farvekontrast
praktisk
billig
ser ikke billig ud
anderledes
flot kamerataske=sjældent fund

... jeg kunne komme med 80082 andre grunde til at jeg elsker min kamera taske. som egentlig bare er en taske som jeg har dømt kamerataske, da siderne på den er hårde!
og det er utroligt hvor mange komplimenter jeg får, hver evig eneste gang jeg har den på! jeg elsker dig du kære lil', hvordan skulle jeg leve uden dig? ja vi to, trods at have kendt hinanden i meget kort tid, har skam oplevet en del sammen allerede!  ;)

translation:
i live my camera bag. its really not a camera bag, but since the sides are hard, it is the perfect use for it! and i love it, because how often do you find a fashionable camera bag?, and i love even more because: it was cheap, dosnt look cheap, it is colorful, theres color contrasts, it is practical, a bit vintage looking yet versatile! i could come with many more reasons, but the bottom line is, that i love it. oh how could i live without it before? haha!

7 comments:

  1. Hvor er den fed, hvor er den fra?

    ReplyDelete
  2. den er desværre fra primark i londo for 1 måneds tid siden, så nok næppe til at å fat i ! :)

    ReplyDelete
  3. Nøj hvor er den flot! Jeg tror mit kamera ville elske at ligge i den!

    ReplyDelete
  4. ps. kan man putte spejlrefleks kamera i den?

    ReplyDelete
  5. maja... mit er ikke et spejlrefleks,, men min venindes spejlrefleks kan i hvert fald! :)

    ReplyDelete