kærlighedserklæring #3 - plum/purple...

This post was: 
min kærlighedserklæring #3, går til noget så simpelt som en neglelak!
jep! jeg bruger den her, når foråret er på vej. Jeg syntes den er fin, gir farve, og er lidt mindre kedelig end bare rød eller pink!. Og ja, jeg er en af de typer der gir mine neglelakker bestemte formål: jeg har en officiel sommerferie lak, en julelak, en efteråret går i gang, og en sommeren er på vej lak... bare kald mig skør! ;)

Personligt update:
Jeg fandt ENDNU en edderkop, der var 5 cm i diameter i morges, den nåede at løbe ind under sengen inden jeg kunne smadre den! jeg endte med at tage ALT op på min seng, så kun mit skrivebord og reol  og seng stod tilbage på gulvet, samlet i midten. og så var det bare igang med en støvsuger! jeg har nu fyldt 2 sorte sække, med ragelse jeg egentig ikke bruger mere, og et meget mere rent og ordentligt værelse... og nøøørj hvor det lettede! ;)nlidt forsinket forårsrengørring kan man kalde det ;)

Translation:
my love goes out to this color polish. i use it when summer is ending, and fall is coming! its is such a nice color, not boring like red and pink, and still somehow very bright, while still being darker purple! i love it! 

No comments:

Post a Comment