kærlighedsærklæring #5 - inspirations bøgerne

This post was: 
PhotobucketPhotobucket Photobucket Photobucket
Jeg har efterhånden samlet en god stak inspirerende bøger!
Nogen er om mode, andre er om stil, nogen lookbooks og endda nogle livsinspirerende bøger! de har alle sammen tilfælles at de er virkelig inspirerende, på hver sin måde!
I London købte jeg 2 mode bøger og et LOVE blad! det sidste billede er fra den store tykke bog "Fashion Design". Bogen købte jeg for næsten 300 kr. (efter at have pruttet om prisen) men er én af de bedste køb jeg investerede i, i London! den viser en masse forskellige designers process med idéer skitser til catwalken! bestemt et kig værd! find bogen her!(link) (spørg endelig hvis i vil vide mere om de andre bøger!)

I dag står den på:
verdens længste catwalk i Kolding.  Tror mest det er en salgsgimmick, men det bliver skam sjovt uanset! jeg skal der hen sammen med Joanna(link) og det bliver til en god omgang tøsehygge! jeg har skemalagt et indlæg til jer senere, så i har noget at se på... ja! haha

er der nogen af jer som kommer?

Translation
I love love love my little shelf with inspirational books! some are for life inspiration others for fashion inspiration and thirds for styling and reading! one of the things i bought in London was the book that is pictured in the last photo. it shows designers inspiration and sketches and the final product on the catwalk! you can find the book here(link!) defineatly worth a look! and its even on sale!

No comments:

Post a Comment