Lige pt - fra i går

This post was: 

Det kan godt være det ser klamt ud
men æbler og bananer og en smule peanut butter, er altså bare så lækkert! og så var det en rar lille pause fra dansk afleveringen... for pyha, analyser er da godt nok lidt distræt fra den måde jeg tænker på haha! :)

strikke update:
tørklædet til min veninde emma er endelig førdigt, og jeg har lyst til at beholde det! :) i skal nok få det at se senere. men et bonus er jo bare, at så kan jeg gå igang med mit eget! ;) hun købte jo garn til os begge, så skulle jeg bare strikke det, virkelig hyggeligt og afslappende hobby jeg har fået mig..
men næææ hov, solen skinner, ud i solen med min the! Ses!

translation:
it may sound nasty, but peanut butter and apples are a really great snack. and it was nice with a break away from my essay! my gosh all that analyzing of modern novels, dosnt really go hand in hand with my way of thinking, haha! :)


No comments:

Post a Comment