lige pt - hvid neger bolle

This post was: 

Mig ved min udstilling
i dag har været overvældende og fantastisk. rosende ord, og venner, familie, bekendte samt ukendte... endda en flink læser af bloggen! så fint! det var en confidence-booster uden lige, og jeg er så småt begyndt at tro mere og mere på mig selv mine skitser

Men billeder kommer senere!
lige nu er jeg bare så overvældet og sidder med en gourme hvid negerbolle med jordbær creme og nougat i bunden... (misundelige endnu??? jamen jeg har også 5 mere som jeg fik i dag... muuuums)... men jeg vil bare gerne have en hyggelig aften og komme oven på igen.. i morgen er dedikeret til bloggen... glæd jer!

Strikker update:
dem som følger mig på facebook(link) kunne læse at jeg nu har strikket mit tørklæde så langt, at det er højere end mig selv.... men det skal der jo heller ikke meget til! hæhæ!

Translation:
me at my gallery opening. i am proud and overwhelmed with all the nice comments, and with all of the people who loved what i can do! so I'm going to relax for the night, and let it all sink in! this day was kind of a confidence booster and i believe more and more in myself, and that i can get into my school this summer! tomorrow is dedicated for the blog! 

4 comments:

  1. Tillykke med udstillingen.
    Ville ønske at jeg boede tættere på, så var jeg helt sikkert kommet forbi.
    Jeg elsker at se dine skitser:)!

    ReplyDelete
  2. Heej, fin og sød blog du har dig! Kig forbi simonebjoernklausen.blogspot.com, tak :)

    ReplyDelete
  3. Det er en helt vildt sød blog du har! Jeg er helt vild med det flotte layout:) Kig forbi http://detfashion.blogspot.com/ tak:)

    ReplyDelete