lige pt. - mine sindsyge venner

This post was: 
Skærmbillede 2011-09-26 kl. 21.17.34
Dette er et godt eksempel på min hverdag
og hende som vinker febrilsk ude til højre er Emma... hæhæ!
men det skal lige siges at de her to tøser er nogen af mine bedste venner... og de er altså også rigtig gode venner... men det der er bare... normalt. jep de er sindsyge!

Jeg viser normalt ikke ting om mine venner osv på bloggen..
men det her syntes jeg lige i godt måtte se
god mandag aften ! :) håber i fik et grin med på vejen!

4 comments:

  1. OMG !!! også ligger du den bar en på bloggen ..... og nej, jeg ku ikk se det sjove !! ps. hey Nanna, vi er ikk sindsyge. kun når vi glemmer at tage vores piller.

    loooooove Sofie (den sejeste af de to veninder)

    ReplyDelete
  2. You little .. beeswax!
    JEG er den sejeste af os to! En PRÆMIE HOPPE!


    elsker dig nanna<3<3<3
    kys kys kys,
    (ha sofie, jeg vinder hendes love)

    ReplyDelete
  3. pff. Jeg underholder hende ligesom hver dag !!! og deler ud af mit slik.
    Så hun lover nok mig lidt mere end hun lover dig ikk din gamle hoppe??

    ps. vi burde stoppe med at spamme hendes blog, så mister vi måske hendes lov??

    Silkeabe // out

    ReplyDelete
  4. Rigtig fin blog, er nu fast læser via bloglovin'! Kig gerne forbi min blog hvis du har lyst :-)

    Sandra
    Universbys.blogspot.com

    ReplyDelete