min udstilling i billeder

This post was: 
 
Som lovet, får i lige nogle billeder af min udstilling! 
jeg skal derned igen på fredag! jeg er bare super begejstret, vejret var perfekt, og der kom rigtig mange! og det fede var, at dem som kom, ikke bare kiggede 3 min, men i stedet fordybede sig i mine tegninger, og forklaringer af inspirationskolder osv. det gjorde mig virkelig stolt ! :) (det skal lige siges at outfittet bare var et totalt hygge outfit! ;) mine skitser mine skitser mine skitser


Detaljer:
de 2 første billeder, er fra dagen inden, hvor alt skulle sættes op. vasen, er en af de andre kunstnere som havde lavet den, inspireret af mig... så vasen hedder "Nanna" det er da lidt cool! (hvis den ikke kostede 1000 kr. havde jeg købt den haha!) :).
Ellers vil jeg bare sige, at udstillingen er stadig åben i en måned, så i kan altid kigge forbi (spørg om detaljer hvis interesseret)... og så at hvor er det vildt alt det her, hvem troede at der på under et år skulle ske så meget (godt og skidt): Min fars død, vinder af talentprisen, 2 festivaller, 1 måned på mit drømmestudie i London, 1 udstilling, og nu også et photoshoot! jeg er taknemmelig, for hvad jeg har, og har opnået! :)


translation:
my excibtion! so proud of myself. and a artist even made a vase, inspired by my deawings. the vase is called "nanna" so sweet! the 2 first pics, are from the day before, where i spent hours on the setup, trying to fit everything in! :)

6 comments:

  1. Det ser fantastisk ud! Hvor er du dygtig!!!!

    ReplyDelete
  2. eeeeej hvor fint!! så stolt af dig :* hvor ville jeg gerne ha' været til udstilingen, men sikke nogle finde billeder jeg for at se istedet. Glæder mig til at se dig om 17 dage!!! :D

    ReplyDelete
  3. Det ser mega fint ud.Du er virkelig sej!
    frkforsom

    ReplyDelete
  4. Du er jo sp dygtig. Er meget inponeret.
    Hvor var din udstilling henne?

    ReplyDelete
  5. Så lige dine tegninger på shopaholicsisters og nu her..... er simpelthen SÅ imponeret!!!! Hold da op hvor er det bare vildt fedt det du laver.
    Respekt til dig herfra.

    //Sanne
    ifellinlovewithashoe.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. You're such talented illustrator!!!

    ReplyDelete