mine skitser - eftermiddags inspiration

This post was: 




I dag
Hyggeligt at have fri kl. 10, og bare bruge resten af dage på the, musik og lave en masse af mine skitser.
Det endte med at jeg fandt en løsning til min kræsne venindes galla-kjole... det er som at finde løsningen på det umulige, så jeg er begejstret


Ellers fik jeg også lige skitseret nogle inspirerende efterårs-outfits!
Eller... farverne er i hvert fald efterårs-afgtige, og glæder mig lidt til efteråret... endnu en god undskyldning til starinlys, skitser, og the?!?!
men i hvert fald, hvis i kan genkende hvem de her 2 blogger-piger er, som jeg har skitseret... så får i en guldstjerne i min bog!! og i får to guldstjerner, hvis i kan finde linket til de outfits jeg har tegnet ;)
(NOTE: jeg har faktisk ikke tænkt mig at sende guldstjerner rundt i landet, men propper en guldstjerne i min mentale notesbog! hæhæ)


Translation:
can't wait for fall for some reason? ill regret saying that very soon, but oh well! right now fall for me, is a great excuse, for good music, tea, and doing many many sketches! :)

11 comments:

  1. Det er da, shopaholicsisters.dk ;-)
    Kunne især kende Jane (den mørkhårede) med outfittet i midten, det viste hun på bloggen forleden dag.

    ReplyDelete
  2. Jep, bare kald mig nørd.
    http://shopaholicsisters.dk/2011/08/kontrast/
    http://shopaholicsisters.dk/2011/09/dagens-156/
    http://shopaholicsisters.dk/2011/08/simple-sunday/

    Håhå

    ReplyDelete
  3. Fru Buur: Tusinde tak! og tak for at blive fast læser! :)

    Marie- louise: Hvor er du bare sej.,,, og nej du er ikke nørdet... jeg kunne have fundet på det samme, så det ville betyde at jeg selv var det ;)
    - og ja, det er Jane der ligesom afslører det mest syntes jeg ! :)

    ReplyDelete
  4. Det er virkelig en lækker farvelægning du har fået lavet:-)
    frkforsom.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ej, sikke en god ide! Det ville da være en virkelig fin ting at have hængende på sin væg! Jeg ville da i hvert fald gerne eje sådan en personificeret skitse af mig og mine outfits - det er da flatterende! Og de er, som alle dine skitser, virkelig flotte :)

    Mvh

    Mia M
    www.fashionfairytales.dk

    ReplyDelete
  6. Hvor er du god.
    Hvad skal man gøre for at blive tegnet? :)

    HIlsen Ida fra http://idawsblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Wauw hvor er det flot Nanna - du er da bare FOR SEJ :) Og jeg er meget beæret over tegningen, hvor er det bare vildt flot! Den er hermed printet ud og hængt op på min opslagstavle :) Shit, du tegner godt!!

    Mange hilsner fra den ene halvdel af ShopaholicSisters - Stine

    ReplyDelete
  8. Du er virkelig fantastisk talentfuld! Dine tegninger er så flotte, og hold da kæft et kæmpe kompliment for Jane og Stine at blive tegnet!<3
    Jeg ville ihvertfald tænke at det var en kæmpe ting, og det tror jeg også at de syntes ^^

    xxCaroline
    thefashionfrog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Shit, hvor er du dygtig!!!

    /Jeanett
    www.missjeanett.dk

    ReplyDelete
  10. Jeg har sagt det før og jeg siger det gerne igen - du er simpelthen rockersej til det der!!

    ReplyDelete