mine skitser - framboise Fashion

This post was: 

Jeg fik et spørgsmål sidste dag; hvad er din favorit blog?
Det er for mig et meget svært spørgsmål at svare på. Fordi jeg mener ikke at inspiration bare kommer ét sted fra. Så derfor suger jeg en masse inspiration til mig en hel masse steder fra! så ét indlæg kan være fantastisk ved en blog, imens resten ikke som sådan inspirerer mig(men sikkert mange andre).

Men hende her(link), er en jeg ofte vender tilbage til.
i hvert fald hvis jeg er gået lidt i stå, med idéer til outfits! hun har altid fine outfits og flotte billeder. Så jeg tegnede det her outfit. mest af alt for at udfordre mig selv, for at blive bedre, men også fordi det bare er et fedt outfit! Jeg håber ikke hun vil blive fornærmet over hvordan jeg har tegnet hende, i skal huske på, at når jeg tegner, er det for at vise tøjet og ikke hvordan personen ser ud i virkeligheden hæhæ!
Men dette er en hurtig skitse jeg tegnede i morges inden jeg tog i skole. Hånden ligner lidt en klo, og jeg kom til at tage den forkerte marker i min begejstring, og gjorde bukserne for mørke... men pyt pyt ;)!

Husk at kig forbi hendes blog, og se hvad jeg blev inspireret af her(link)
mine skitser
Translation:
i have gotten a question lately; what blog is your have?. and for me that is very hard to answer. i get inspired by a lot of different blogs, sometimes i only get inspired by 1 post, and that is it, and other times it depends on the mood. but one blog i keep returning to is Frambois fashion! her style is impeccable, and inspires me every single time... and her pictures are always so pretty! so this is a quick sketch. keep in mind, i try to represent the clothing, and not how the blogger ACTUALLY looks, but the feel of the clothing. so her left hand looks like a claw, and i accidentally took the wrong marker in my excitement, and the pants went too dark... but oh well!
make sure to chef out her blog, and where i got my inspiration here(link)

3 comments:

  1. Super fin og god blog :)

    Jeg er fast læser!

    Tjek min ud og bliv gerne fast læser.

    emilieflensborg.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kære Nanna,

    Hvordan kunne jeg dog blive fornærmet over, at en så dygtig tegner som du har portrætteret mig så flot! Jeg er målløs og dybt imponeret!! Er virkelig beæret - tusind tak! Jeg vil rigtig gerne lægge det op på min blog i løbet af ugen, hvis det er i orden for dig.

    Jeg er virkelig imponeret over alt, hvad du tegner! Så super flot!

    xx,
    Mikaela

    ReplyDelete
  3. Wauw! Wauw! WAUW! Jeg gik ind på din blog og allerede ved headeren kunne jeg se, at det lovede godt. Den er godt nok flot! Også dine skitser... WAUW!!! De er simpelthen SÅ flotte! Gid jeg bare kunne tegne en tiendedel så flot som dig!!! :) :)

    Vil du kigge forbi?
    pef3.blogspot.com

    Håber på dig som fast læser :)

    ReplyDelete