mine skitser - trine

This post was: 
Photobucket
Som i (forhåbentlig) kan se, gik det denne gang ud over Trine
Og jeg fik inspirationen fra dette outfit(link). Jeg syntes outfittet er pisse sejt, og minder mig bare om, hvor meget jeg bare har brug for en bamsetrøje! (som om jeg har brug for den haha). men denne blogger(link) har også lige købt en fra topshop, som er super fin, men 500 kroner er ikke lige det jeg skal bruge mine penge på, når jeg ikke engang har fået SU endnu (kan de ikke få fingeren ud og give mig mine penge haha!) mine skitser

Denne gang brugte jeg
utrolig lang tid på teksten, og sjovt nok var det, det som tig længst tid af selve tegningen! men jeg syntes resultatet er fint!
Btw. så bliver jeg ved med at tegne bloggere, store som små, og alt hvad der kan gå (eller bare hvad der inspirerer mig). Det er nemlig for mig en god udfordring, at tegne lidt af hvert, og det er også rart at have en lille "inspirations mappe" til outfits, jeg godt kan li!
så de her skitser får i nok mange af, og jeg håber i syntes om det ;)


HVIS DU VIL TEGNES: Kan du jo deltage i min give-away(link), hvor jeg udlodder 3 præmier, hvor hver også indeholder en personlig skitse af eget valg... ellers kan du linke til din blog eller et fedt outfit, og så får vi at se ! :) ... deltag i min give-away her(link)

translation:
i did another sketch, i just love getting inspiration from bloggers, and the personal style. and its an extra bonus, to have a little folder filled with outfits that i love! its a little cooler than a folder on the computer ;)

9 comments:

  1. Wow, det ser virkelig fedt ud! :-)

    ReplyDelete
  2. Det ser super godt ud! Du er sku dygtig til det dér :)

    ReplyDelete
  3. Hvor er den fin. Du har virkelig talent! :-)
    - Camilla, http://scentoffashion.wordpress.com

    ReplyDelete
  4. Hvor er det en fin blog du har og dine skitser er HELT vidunderlige:o) Du er virkelig dygtig:o)

    Kig gerne forbi min blog, hvis du har lyst:o)
    sprechstallmeister.blogspot.com

    God aften:o)
    /C

    ReplyDelete
  5. De er så flotte dine tegninger.. Jeg ville elske at blive tegnet :D

    ReplyDelete
  6. Jeg synes bestemt godt om det. Det er jo SÅ fed en idé :) Og så er det fedt, at der er den der genkendelse. Indtil videre har du i hvert fald tegnet ene af bloggere som jeg følger. Hehe. Glæder mig til at følge med, og se hvilke bloggere du tegner :)

    /Stine
    http://mereglimmer.wordpress.com

    ReplyDelete
  7. Du er virklig god til at tegne :)

    ReplyDelete