outfit preview & hyggeligt musik

This post was: 
Jeg sidder lige pt. i skolen
det gør jeg hver tirsdag aften, hvor jeg har engelsk A... og hold da op det er hårdt at koncentrere sig helt til 21:30 pyha! men jeg syntes lige til jer som sidder derhjemme og hygger, fortjente lidt musik, til at forstørre jeres hygge... eller hvad man nu skal sige ;)
Outfittet får i imorgen, men for at afsløre lidt, så indebærer det lidt af endnu et "strikke update" af mine, så må i så gætte jer til, hvilket af det, det er! ;) haha!

Men jeg håber i hygger jer mere end mig!

Translation:
since I'm in school, and I'm here until 9:30 pm... its a long time, and hard to concentrate. but that dosnt mean i have to punish you, and not make a post (or is it making you happier when i don't post?? haha). but there is a knitting update in my outfit tomorrow, and this pic is a preview! and while you guys are probably enjoying a calm afternoon, ill give you some nice music too! 
i hope you are having more fun than I! :)

2 comments:

  1. Naaaaaanna! Jeg har lavet en blog anbefaling til dig! <3.

    http://sweateren.blogspot.com/2011/09/blog-anbefalinger.html

    Isabella.

    ReplyDelete
  2. Super fed blog du har dig! Det må jeg sige!

    sifsandberg.blogspot.com

    xx Sif

    ReplyDelete