photospam - en eftermiddag med Emma!

This post was: 
PhotobucketPhotobucket
Photobucket

SE RESTEN AF BILLEDERNE HER(link)
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket PhotobucketPhotobucket

Billederne taler meget for sig selv.
En almindelig eftermiddag med Emma. jeg ved det er billedespam af værste art, men syntes billederne blev så fine, at i kunne tåle det. og hvis ikke andet, så bad i om flere ting fra min hverdag, så det er jeres egen skyld ( HA TAG DEN hæhæ)

Nu vil jeg...
sætte mig i sofaen for at tage det roligt, og undgå at blive nervøs inden udstillingen i morgen... for hey! det værste der kunne ske er at ingen kom... right ;)
- men jeg har sat det hele op i dag, lavet mad til gæsterne herhjemme i morgen, hjulpet familien herhjemme og meget meget meget mere.... så en travl dag... syntes kun det er velfortjent at jeg kan sidde lidt ned og strikker ;)

Translation:
spamming you guys with pics is bad, i know! but i thought the pics were very cute! it was a regular afternoon with Emma... no biggie, we have fun, and we are crazy as always! so try to laugh at the pics with me haha ;)
now ill sit down and keep on knitting, so i won't get nervous for my gallery opening tomorrow... until then.. hugs from here!:) 

No comments:

Post a Comment