sådan kan i også se min blog! (nyt layout)

This post was: 
Skærmbillede 2011-09-28 kl. 14.34.40Skærmbillede 2011-09-28 kl. 14.36.46

Hvis i følger mig på facebook(link) så ved i:
at i kan se bloggen på flere forskellige måder. selv kan jeg bedst li den på det øverste billede, hvor man så ved at klikke på et billede, kan læse hele det tilhørende indlæg.
Ved at se bloggen via de her to måder, tager det INGEN tid at komme helt tilbage i gemmerne! jeg kom ned til første indlæg, og hold da op der er sket MEGET

man slipper for "ældre indlæg"
så til alle jer, som er nye læsere, vil jeg råde til at bruge de her to metoder, og læse igennem mange af mine tidligere indlæg. jeg har jo efterhånden lavet næsten 700 indlæg(!!!). jeg har jo blogget omkring 1-2 gange hver dag siden den 8 dec. 2010! med undtagelse af ugen efter min fars død! :)


Billede 2: Se bloggen sådan HER (link)

EDIT:
min veninde er lige begyndt at blogge igen... pigebarnet fortjener 3 sekunders fame ;) så klik lige forbi hende HER(link)

1 comment:

  1. Det ser rigtig godt ud, på begge måder. Men jeg er vist lidt gammel, for jeg foretrækker standart visningen :)

    Dog synes jeg det er cool at der er muligheder for alle :)

    ReplyDelete