SØLV

This post was: 
sweater: H&M - jewelry: vintage - skirt: Diesel - neglelak: Tiger - Bælte: DIY

indtil nu har jeg knoklet med dansk stil, og dansk fremlæggelse...
og har for første gang længe ikke prioriteret mine læsere. desværre. men nu får i lige en håndfuld billeder af mine elsklinge, inden jeg smutter i seng!


Sølv
er efterhånden en stor del af min samling, her til efteråret. både med mit DIY bælte, smykker og meget mere! jeg har faktisk også 2 par sølv glimmer sko, og 1 par sølv sko... men det glemte jeg selvfølgelig!
nyd billederne, og håber de inspirerer jer! :)


translation:
loving silver, as i told you! but i have a little collection! and i wanted to show it to you, because it makes me a little bit proud... is that crazy? i just love my silver pieces! :)

1 comment:

  1. Tak for dine kommentarer på min blog - det hjalp meget!
    Og til lige fortælle dig at jeg elsker dine skitser - jeg går på TEKO på design linjen, og har brugt dine tegnemetoder som inspiration. :D

    de er vildt inspirerende

    Michelle
    Aesthetics.dk

    ReplyDelete